ליאור רחמים ז"ל בן כפר תבור, שנפטר בפתאומיות מדום לב לפני שלושה חודשים בגיל 47, הונצח ביום שישי האחרון במרוץ התבור ה-70.
3 צפייה בגלריה
משפחת רחמים במרוץ
משפחת רחמים במרוץ
משפחת רחמים במרוץ
(צילום: פרטי)
משפחתו, חבריו בביטוח לאומי שם עבד, בסיירת צנחנים ובכפר תבור רצו לזכרו של רחמים עם חולצה שעליה הודפס דיוקנו ונכתב: 'בליבנו תמיד, ליאור רחמים ז"ל 1976-2023'.
מבין חבריו שרצו לזכרו היה גם שקד גולדמן מכפר תבור, שגדל עם רחמים. "אני וליאור היינו חברים מהגן", סיפר גולדמן, "החברות בינינו התחזקה עם השנים. ליאור היה האדם הכי טוב שהכרתי, עם הלב הכי גדול וזה שתמיד חיבר את כולם. את אישתי הכרתי בזכותו".

3 צפייה בגלריה
שקד גולדמן במרוץ עם אחיו של ליאור ז"ל
שקד גולדמן במרוץ עם אחיו של ליאור ז"ל
שקד גולדמן במרוץ עם האח והאחיות של ליאור ז"ל
(צילום: פרטי)

על ההתמודדות עם חסרונו מאז נפטר במפתיע סיפר גולדמן: "ליאור חסר לי כל הזמן. הוא השאיר בור. חסרונו כל הזמן עולה לי. הוא היה אוהד של בית"ר ירושלים והשבוע אחרי שהם העפילו לגמר גביע המדינה רציתי לשלוח לו הודעת ברכה ואז נזכרתי שאין למי לשלוח. היו לי דמעות בעיניים. אני מתגעגע אליו מאוד. חסרים לי השיחות איתו והייעוץ שהייתי מקבל ממנו".
גולדמן גם שיתף מה עובר על משפחתו מאז נפטר בפתאומיות – ההורים וורדה ויעקב, האח דודי והאחיות אפרת וחן. "קשה מאוד למשפחה", סיפר גולדמן, "אני פוגש אותם כל הזמן. הם מתגעגעים אליו מאוד. מיום ליום זה קשה יותר. ההלם ממותו לא עבר. הוא חסר להם ולחברים".

3 צפייה בגלריה
שקד גולדמן עם חברו ליאור ז"ל. מהגן ביחד
שקד גולדמן עם חברו ליאור ז"ל. מהגן ביחד
שקד גולדמן עם חברו ליאור ז"ל. מגיל גן ביחד
(צילום: פרטי)
קראו גם:

רחמים ז"ל נולד וגדל בכפר תבור. הוא התחנך בבית הספר כדורי ובשירותו הצבאי היה לוחם בפלס"ר צנחנים. בשנת 1997, חודש לפני תום שירותו, הוא נפצע בלבנון באורח בינוני-קשה כשנפגע מרסיסים בחזהו. הוא הוכר כנפגע פוסט-טראומה.
לאחר השחרור השלים תואר ראשון בתקשורת ותואר שני בביקורת פנים. בסיום הלימודים עבד כמאבטח בבית משפט בעבודה זמנית ולפני כ-20 שנה התחיל לעבוד בביטוח לאומי כחוקר. הוא התקדם במהירות בתוך הארגון עד לתפקיד האחראי על המחשוב.