למרות האהדה שלה הוא זוכה בקרב רבים מתושבי העיר ופניות רבות שקיבל, פיני קבלו, סגן יו"ר ההסתדרות החדשה ומי שכיהן כראש עיריית בית שאן מ־1998 עד 2003, אומר לאתר 'מיינט העמק' כי הוא לא מתכוון להתמודד לראשות העיר בבחירות שייערכו בעוד פחות משנתיים.
2 צפייה בגלריה
פיני קבלו. משקיע את זמנו בהסתדרות
פיני קבלו. משקיע את זמנו בהסתדרות
פיני קבלו. משקיע את זמנו בהסתדרות
(צילום ארכיון: חגי אהרון)
"יש עליי לחץ ופונים אליי. אפילו אמרו לי רק תיתן את השם שלך ותיסע לחו"ל, אבל זה לא מדגדג לי ולא משכנע אותי. אני לא מעוניין", אמר קבלו.
מה אתה אומר על המועמדות של איתן טייב לראשות העיר?
"יפה מאוד, למה לא. אם ז'קי יכול להיות אז גם הוא. באופן כללי אני סיימתי את פרק בית שאן בחיי. אני לא נכנס לזה, אני כבר 20 שנה לא בתקשורת באזור, אני במקום אחר. שבית שאן תתמודד עם הצרות שלה לבד".
2 צפייה בגלריה
איתן טייב
איתן טייב
איתן טייב
(צילום: פרטי)
קראו גם >>>
אבל יש הרבה שמעריכים אותך בעיר.
"מעריכים ומדברים אבל בסדר. רצו משהו אחר. אני סיימתי את הפרק הזה, אני לא אבוא לעבוד קשה ואחר כך ייתנו לי בעיטה. אני לא מתערבב בפוליטיקה בבית שאן. אני ברמה הארצית, אני משתף פעולה יפה עם ז'קי לוי. אנחנו חברים טובים ופועלים יחד בהרבה תחומים".
לדעתך בית שאן התקדמה מאז שעזבת את תפקיד ראש העיר ב־2003.
"לא יודע. תשאל את התושבים, אני חי בבית שאן, אני לא רוצה להיכנס לזה, ברגע שאני לא מתמודד אני לא רוצה להגיב לזה. יגידו אם רע לך למה אתה לא מתמודד ואם טוב לך למה אתה בא. בשביל מה אני צריך את זה. תשאיר אותי אזרח אלמוני. אני סגן יו"ר ההסתדרות, יש לי אגף, אני נבחרתי עכשיו לקדנציה נוספת בהסתדרות ועכשיו יש לנו בחירות ורק בזה אני משקיע".