מועצת עיריית נוף הגליל אישרה פה אחד את תקציב העירייה המוצע לשנת הכספים 2022. התקציב על סך 342,421 מיליון שקל מצביע על גידול על סך 15 מיליון שקל, שמבטא את המשך מגמת הצמיחה הכלכלית, תנופת ההתחדשות האדירה של העיר ושדרוג רמת השירותים הניתנים לתושביה.
2 צפייה בגלריה
מאשרים תקציב
מאשרים תקציב
מאשרים תקציב
(צילום: דוברות עיריית נוף הגליל)
מהעירייה נמסר כי תוספת התקציב מתמקדת בחמישה תחומים אשר סומנו על ידי העירייה כיעדים המרכזיים לשנה הקרובה: תחום החינוך מוגדר כמוביל איכות עירונית ויזכה גם השנה לתוספת תקציב על סך 4 מיליון שקל. התוספת תאפשר הגדלת ההשקעה העירונית בפרויקטים חינוכיים תוספתיים כגון "עיר מנגנת", "עיר מדברת שפות", הכנה לשירות משמעותי בצה"ל והחזרת המסעות לפולין.
ראש העיר, רונן פלוט, הסביר כי ההשקעה בחינוך וברווחה היא ליבת התקציב וכי שירותי הרווחה יזכו גם השנה בתוספת על סך 4 מיליון שקל לטובת הרחבת השירות לתושב.
תחומים נוספים שיזכו לתוספת תקציב הם: ניקיון ותברואה, שדרוג השירות לתושב וחיזוק הביטחון האישי. התקציב הובא לאישור מליאת מועצת העיר וזכה לתמיכה על ידה פה אחד.
2 צפייה בגלריה
רונן פלוט
רונן פלוט
ראש העיר רונן פלוט
(צילום: שרון צור)
קראו גם >>>
ראש העיר פלוט ציין כי נוף הגליל היא בין הרשויות הראשונות שמאשרות את התקציב טרם סיום השנה וכי גם בשנת הכספים הקרובה לא יתייקרו תעריפי הארנונה מעבר למחויב בהחלטת הממשלה.
"התקציב מעמיד את התושב במרכז ובראש מעייניה של העירייה ומביא השנה גם בשורה בתחום הבריאות עם פתיחתו הקרובה של חדר המיון הקדמי והכללתו בתקציב השוטף של הרשות", אמר פלוט וציין את עבודתה המקצועית והמסורה של הנהלת העירייה וכלל עובדיה ושיבח את שיתוף הפעולה היוצא מן הכלל של חברי מועצת העיר מכל סיעות הבית.
"אני לא מכיר הרבה רשויות שבהן כל 17 חברי מועצת העיר מגויסים כאיש אחד בעשייה העירונית, אם זה בפעילותם בוועדות העירייה או בגופים העירוניים הפועלים מטעמה", אמר פלוט.