תושב בית שאן שיחפש לבלות עם כלבו במקום ציבורי יגלה במהרה שאין בעיר גינת כלבים, אפילו לא אחת. בעוד בכל הערים באזור יש כבר גינות כלבים, בבית שאן טרם מצאו מקום ותקציב לנושא.
1 צפייה בגלריה
אחת מגינות הכלבים בנוף הגליל
אחת מגינות הכלבים בנוף הגליל
אחת מגינות הכלבים בנוף הגליל
(צילום: דוברות עיריית נוף הגליל)
גינות כלבים כבר קיימות עשרות שנים לאור הגידול בפופולאריות של אחזקת חיות מחמד, בעיקר כלבים. הגינות הייחודיות מהוות מרחב בטוח בו יכולים בעלי הכלבים לשחרר את כלביהם ללא חשש, ואף ליהנות ממתקנים שישמשו את ההולכים על ארבע.
לשם השוואה, בנוף הגליל קיימות ארבע גינות כלבים - ברחוב הורדים, בפארק הזיתים שנקראה על שם ג'אנגו כלב-לוחם שנהרג בתקרית עם מחבלים בג'נין בעת שהגן על לוחמים, בשכונת מריו לזניק ובקצה רחוב כרכום על כביש 10; במגדל העמק יש שתי גינות כלבים בגן ימין ובפארק הסמוך לתחנת המשטרה.
בעפולה, העיר הגדולה והמתפתחת באזור, יש כבר שש גינות כלבים, כמעט בכל שכונה בעיר; וברמת ישי, יישוב קטן בהרבה מבית שאן, נפתחה לפני כמה שנים גינת כלבים אחת.

קראו גם:

מעמותת תנו לחיות נמסר בנושא: "ראוי שלכלבים יהיה אזור שבו יוכלו לשחק ולהיות באינטראקציות החברתיות האופייניות לטבעם, ולשם כך ניתנה לעירייה הסמכות לקבוע אזורים כאלו ברחבי העיר".
מעיריית בית שאן נמסר בתגובה: "בשנים האחרונות ריכזה עיריית בית שאן מאמץ בשדרוג גני משחקים, גנים ציבוריים ומגרשי ספורט בשכונות ברחבי העיר וכ-15 מגרשים שכאלה נבנו או שופצו בשנים האחרונות. בכוונתנו להמשיך ולפעול בשנים הקרובות לשדרוג משמעותי נוסף של המרחב הציבורי, כולל טיפול נקודתי גם בגינות כלבים".