האם דניאל בן (38) ממושב דבורה, שמכהן היום כמנכ"ל רשת המתנ"סים בעפולה 'שחקים', יתמודד בעוד כשנתיים וחצי על ראשות המועצה האזורית הגלבוע? על פי הסימנים בשטח הכיוון הוא חיובי.
1 צפייה בגלריה
דניאל בן. הצעירים בונים עליו
דניאל בן. הצעירים בונים עליו
דניאל בן. הצעירים בונים עליו
(צילום: יח"צ)
הבחירות אמנם עוד רחוקות, אך עניינים פוליטיים מקומיים תמיד צפים מעל פני השטח. בימים האחרונים מוזכר שמו של בן שוב ושוב על ידי תושבים ביישובי הגלבוע כמי שיכול להיות מועמד ראוי להתמודד על ראשות המועצה בנובמבר 2023. מועמדותו צפה בעיקר בקרב הדור הצעיר בגלבוע, תושבי ההרחבות ובנים חוזרים, שבן נמנה עם שכבת הגיל הזו.
"כשמדברים היום על פוליטיקה מקומית בגלבוע, שמו של בן עולה כמי שצריך להתמודד", אמר תושב אחד מיישובי התענך, "הוא אהוב מאוד. יש כלפיו הערכה לאור העבודה הטובה שלו בעפולה. אם הוא יתמודד הרבה צעירים יתמכו בו. הוא מתחיל מנקודת זינוק טובה".
בן (38) נשוי לרעות, ואב לארד ודר-לי, מתגורר במושב דבורה. הוא בוגר כפר הנוער ויצו 'ניר העמק' ואת דרכו הציבורית בקהילה הוא החל בתוכניות מנהיגות נוער ולאחריהן יצא לשנת שליחות במסגרת 'שליחים צעירים' של הסוכנות היהודית בקהילת קונטיקט בארה"ב.
בן שירת כקצין ביחידת 'מורן' והמשיך את שירותו ביחידה כרס"ן במילואים והוא בוגר תואר שני (MA) במנהל ציבורי בתוכנית היוקרתית 'עתידים' של האוניברסיטה העברית בירושלים.
את דרכו בשירות הציבורי החל כיועץ למשנה למנכ"ל במשרד לביטחון פנים וכיועץ מנכ"ל במשרד התרבות והספורט. משם עבר לנהל את מרחב צפון בארגון 'איילים', אשר עוסק בהתיישבות וחינוך בפריפריה. במקביל המשיך להתמקצע וללמוד ולרזומה שלו אפשר להוסיף שהוא בוגר קורס עתודה ניהולית של החברה למתנ"סים בישראל שהובילה אותו לנהל את מרכז ויצ"ו בעפולה וכיום לשמש כמנכ"ל רשת המתנ"סים של עפולה 'שחקים'.
בשנים האחרונות מינף בן את רשת המתנסים העירונית, מיתג אותה והכפיל את היקפי הפעילות ביותר מפי ארבע, תוך שהוא מרחיב תחומים ונותן דגש משמעותי לתוכן יצירתי, איכותי ונגיש.
קראו גם >>>
בין כל עיסוקיו בן ומשפחתו עוסקים בחקלאות והוא ואשתו רעות מטפחים יחד כרם זיתים בשדות הגלבוע.
בן עצמו סירב להגיב לידיעה, אולם מקורביו אישרו כי אכן נעשו אליו פניות רבות בחודשים האחרונים מטעם תושבים במועצה האזורית הגלבוע וכי הוא שוקל זאת ברצינות וכי הוא יקבל החלטה בשנה שלפני הבחירות. "אין זה סוד שבן מאוכזב מאי מיצוי הפוטנציאל של הגלבוע והוא מאמין שהפוטנציאל הזה יכול להתממש עם הנהגה וחשיבה נכונה", הוסיפו מקורביו.