חיים בוארון ז"ל בן ה־86 מעפולה נהרג אתמול (רביעי) בתאונה קטלנית ברחוב שפרינצק בעיר כאשר רכב פרטי סטה לעבר הקלנועית בה הוא נהג והתנגש בו בעוצמה והעיף אותו. נכדתו בת ה־6 שישבה לצידו בקלנועית נפצעה באורח קל.
3 צפייה בגלריה
חיים בוארון
חיים בוארון
חיים בוארון
(צילום באדיבות המשפחה)
"הוא היה איש גדול וחזק שלקח על עצמו את גידול בתו הצעירה, נכדיו ונכדותיו והיה כל הזמן בשבילם", אומרת היום כלתו שרה בכאב, "הוא היה נראה קשוח מבחוץ אבל רך כמו מרגרינה מבפנים. איש ישר ופשוט, מלח הארץ. התאונה היא מיותרת וטראגית כל כך, זו לא הדרך שבה בן אדם אמור לגמור את חייו. זה אסון גדול וטרגי שקשה לעיכול".
חיים בוארון עלה בגיל 14 לישראל בשנת 1950 מלוב עם הוריו, אחיו ואחיותיו והתיישב בעפולה. כבן בכור למשפחתו, מיד כשעלה ארצה החל לעבוד ולעזור בפרנסת המשפחה.
3 צפייה בגלריה
חיים בוארון
חיים בוארון
בוארון בחתונה של אחת מנכדותיו
(צילום באדיבות המשפחה)
הוא עבד ב"סולל בונה" הרבה שנים והתקדם בסולם הדרגות עד שמונה לתפקיד מנהל העבודה של סולל בונה בכל אזור הצפון והעמקים.
"למרות שהוא היה חסר השכלה ושהייתה לו בעיית ראייה קשה שבעקבותיה גם לא גייסו אותו לצה"ל, הוא התקדם בעבודתו, היה אחראי על הרבה עובדים ובנה את בית חולים העמק ובניינים רבים בעפולה", מספר בנו שמוליק, "יותר מהכול הוא היה איש של הארץ הזו. הוא אהב את העבודה ואת התחושה שהוא בונה פה את ארץ ישראל שהייתה בשבילו חלום ענק. לא היה לו קשה אף פעם, הוא שמח שהוא פה בישראל ובעמק בפרט. הוא אהב את העמק בגלל התפקיד שלו בשנים האחרונות בסולל בונה. הוא היה נוסע המון בעמק מקצה לקצה ואהב כל פינה בו".
3 צפייה בגלריה
חיים בוארון
חיים בוארון
איבד את אשתו לפני פחות משנה
(צילום באדיבות המשפחה)
קראו גם >>>
לפני תשעה חודשים איבד בוארון ז"ל את אשתו אחרי שהיו 70 שנה ביחד. "הוא עבר טראומה לא קטנה כשאשתו נפטרה", אומרת כלתו שרה, "הוא היה שבור כל כך נפשית אבל הוא לא הרשה לעצמו ליפול, אבל הוא ידע שהבת שלו הקטנה שהתגוררה אתו והנכדות הקטנות שלו צריכות אותו. הוא הקים משפחה לתפארת בצניעות ואהבה גדולה. הוא היה מאוד נאמן לאשתו ולמשפחה שלו שהייתה בשבילו הכול וכל מהות חייו".
אתמול נהרג בוארון ז"ל בתאונה בנסיבות טראגיות כאשר רכב שנסע מאחורי הקלנועית בה הוא נהג כשנכדתו יושבת לצדו, סטה מהנתיב שלו, נכנס בו מאחוריו והעיף אותו. בוארון שפצע באורח קשה הובהל לבית חולים העמק שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.
"למזלנו הגדול הנכדה בת ה־6 שהייתה אתו וחזרה מחוג הבלט לא נפגעה כמעט בכלל, אחרת זה היה אסון כבד יותר ובלתי נתפס", אומר בנו שמתקשה להתמודד עם האובדן של אביו, לאחר שאיבד גם את אימו לפני תשעה חודשים: "אנחנו תוך שנה אבלים גם את אמא וגם את אבא. פעם ראשונה בחיים שאני לא יודע איך אני אתמודד, ברור לי שאנחנו נעבור את זה ונשב את השבעה ונעבור את זה והחיים יצטרכו להמשיך, אני בעצמי סבא לילדים ונצטרך להמשיך ולנסות לשמר את מה שיש, זה לא קל".
בוארון ז"ל הותיר אחריו ארבעה ילדים, שנים עשר נכדים ואחד עשר נינים. הלווייתו תיערך היום (חמישי) אחר הצהריים.