שינויים דרמטיים בצמרת עיריית בית שאן: רינת זונשיין, חברת קיבוץ מעגן, מועמדת לתפקיד מנכ"ל העירייה במקומו של נתנאל בדוס שיעזוב בקרוב.
2 צפייה בגלריה
ראש העיר נועם ג'ומעה והמנכ"ל נתנאל בדוס
ראש העיר נועם ג'ומעה והמנכ"ל נתנאל בדוס
ראש העיר נועם ג'ומעה והמנכ"ל נתנאל בדוס
(צילום: עיריית בית שאן)

בהודעה שיצאה השבוע מהעירייה נמסר כי ראש העיר נועם ג'ומעה ומנכ"ל העירייה נתנאל בדוס סיכמו בהחלטה משותפת כי בדוס יסיים את תפקידו כמנכ"ל הרשות בחודשים הקרובים.
כידוע, בדוס מכהן כמנכ"ל עיריית בית שאן קרוב לשלוש שנים במהלכן הוביל תהליכים של פיתוח הון אנושי, העצמת עובדים וגיבוש תוכנית עבודה שנתית למחלקות העירייה.
עוד נמסר בהודעת העירייה כי העירייה נמצאת בימים אלה בתהליכי איתור מתקדמים למשרת מנכ"ל העירייה. לכשייכנס המנכ"ל החדש לתפקידו הוא יבצע הליך חפיפה מקצועי מסודר עם בדוס. וכאמור, לתפקיד החשוב יש כבר מועמדת מובילה.
זונשיין, נשואה ואם ל-4 בנות, היא בעלת תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני במנהל מערכות חינוך. בעבר היא כיהנה כמנכ"לית המועצה האזורית עמק יזרעאל כשלוש שנים בתקופת כהונתו של אייל בצר. בתפקיד זה הייתה אמונה על ניהול מערך העובדים במועצה ובגופי הסמך ועל פעילות הרשות, שכללה תקציב בהיקף של כ-434 מיליון שקל. לפני כן הייתה מנכל"ית המועצה האזורית עמק חפר במשך 7 שנים. כמו כן כיהנה בעבר במגוון תפקידי ניהול במרכז האקדמי רופין.

2 צפייה בגלריה
רינת זונשיין. יחסי אנוש מעולים
רינת זונשיין. יחסי אנוש מעולים
רינת זונשיין. יחסי אנוש מעולים
(צילום: המועצה האזורית עמק יזרעאל)
קראו גם:

"יש לה יחסי אנוש מעולים. יש לה ראייה מקצועית ואם נדרשים שינויים היא לא מהססת לבצע אותם בצורה המקצועית ביותר", סיפר גורם בכיר במועצה האזורית עמק יזרעאל, "יש לה הרבה ניסיון כמנכ"לית. היא הטמיעה במועצה הרבה נהלים חדשים שלא היו קיימים. יש לה דרישות והיא מסמנת יעדים. היא מסודרת מאוד בעבודה שלה. ראש המועצה בזמנו אייל בצר נתן בה אמון מלא".