המועצה האזורית עמק יזרעאל בשיתוף החינוך ההתיישבותי מינו מנהלת חדשה לתיכון ויצ"ו-נהלל, ולריה זילברברג, שהגיעה ממערכת החינוך של המועצה האזורית עמק המעיינות.
1 צפייה בגלריה
ולריה זילברברג
ולריה זילברברג
ולריה זילברברג
(צילום: פרטי)
זילברברג מונתה לתפקיד במקומה של עינת גורה, שניהלה את בית הספר בתשע השנים האחרונות ובתום שנת הלימודים שעברה החליטה לפרוש.
במהלך שנותיה כמנהלת ויצ"ו נהלל זכתה גורה להערכה רבה על המקצועיות שהובילה, על יושר עבודתה ועל הערכים שהנחילה לתלמידים. היא נחשבת לאשת חינוך מצוינת עם ראייה מגוונת ויחסי אנוש מעולים. גם אצל ראש המועצה אייל בצר וראש מנהל החינוך יפתח גיא זכתה גורה להמון הערכה וקרדיט.
"עינת תרמה תרומה רבת שנים לקידום החינוך בעמק יזרעאל", אמר ראש המועצה בצר והתייחס גם למינויה של המנהלת החדשה: "ולריה מגיעה עם מטען של הרבה ניסיון וערכים. אני מאמין שיחד איתה בית הספר ימשיך לצמוח ולהגיע למחוזות נפלאים".
קראו גם >>>
תיכון ויצ"ו-נהלל הוא בית הספר האזורי הגדול בעמק ובין הגדולים בכל אזור הצפון עם 1,610 תלמידים מכיתה ז' עד יב'. לנהל אותו נחשב לאתגר גדול ולמשימה חינוכית כבדת משקל.
תהל בירן, יו"ר הנהגת ההורים של בית הספר, מסכמת את תקופתה של גורה בתפקיד ואמרה: "עבדתי עם עינת שש שנים. אנחנו מאחלים לה בהצלחה בהמשך הדרך ובעיקר מוקירים מאוד את העבודה שעשתה בבית הספר. עינת הייתה משמעותית עבורנו ההורים ובוודאי לילדים ולצוות החינוכי. היא הכניסה במהלך השנים את האסטרטגיה החינוכית 'רואים אותך', שבה רואים כל אחד ואחד מהילדים. במהלך כל השנים האלה עבדנו מולה בהנהגת ההורים בפתיחות מאוד גדולה".
לאחרונה ערכה בירן פגישת היכרות עם המנהלת החדשה. לשאלה איך התרשמה ממנה השיבה: "אנחנו מתחילים שנת עבודה משותפת באחד בספטמבר ועכשיו אנחנו נמצאים בימי היערכות לקראת פתיחת שנת הלימודים. אנחנו מאחלים לולריה בהצלחה ושתצלח את 'דרך נהלל'. אנחנו נהיה שם לאורך הדרך לאפשר ולתת וגם לעזור במידת הצורך".
מה הציפיות שלכם ההורים מהמנהלת החדשה?
"כמו הציפיות שהיו לי מעינת. הידברות פתוחה, עשייה ערכית לצד עשייה חינוכית, עבודה משותפת ושקיפות".