בשנת הלימודים תשפ"ב יפתח ביקנעם עילית בית חינוך יסודי לאמנויות, שיפעל בשנותיו הראשונות כבית ספר צומח. את הקמת בית הספר ליוותה רותי בן דור, שמלמדת כבר 30 שנה בבית הספר לאמנויות בקמפוס אריסון בתל אביב.
1 צפייה בגלריה
המנהלת אלישבע בר אור
המנהלת אלישבע בר אור
המנהלת אלישבע בר אור
(צילום: דוברות יקנעם עילית)
בשנה הראשונה יהיו בו ארבע כיתות. שתי כיתות א', כיתה ב', וכיתה ג' והתלמידים ילמדו את מקצועות הליבה לצד תיאטרון, מחול, מוזיקה ואמנות פלסטית. בנוסף התלמידים יזכו לחשיפה מוגברת של אירועי תרבות, וביניהם הצגות תיאטרון, מחול, קונצרטים וביקורים במוזיאונים.
מעיריית יקנעם עילית נמסר כי בבית החינוך תובל למידה של אמנויות, ולמידה סביב רעיונות במספר תחומים. בנוסף, כחלק מקידום חניכה אישית וחתירה לצמיחה אישית משמעותית יפתח ויסתכם כל יום לימודים בבית הספר במפגש עם המחנך שיוקדש לשיח רגשי חברתי.
קראו גם >>>
בבית הספר יהיו ארבע סדנאות ייחודיות לכל תחום אמנות. זאת ועוד, התלמידים ייהנו ממבנה כיתות חדיש. הכיתות בביה"ס בנויות שלא כמו הכיתות הסטנדרטיות, אלא בצורת למידה חדשה ובעיצוב מיוחד, והן כוללות פינות ישיבה רכות, אזור מליאה סביבה המעודדת עצמאות וחשיבה יצירתית.
לניהול בית הספר נבחרה אלישבע בר אור (30) שניהלה בשנה האחרונה את החטיבה לחדשנות ומנהיגות אורט אלון יקנעם עילית. "כמנהלת, האתגר המרכזי הניצב בפנינו הוא פיתוח חוסן אישי ותחושת מסוגלות", אמרה בר אור, "ביה"ס יטפח תחושה של שייכות ויעניק לכל תלמידה ותלמיד הבאים בשעריו את ההזדמנות לגלות את עצמם ולהתפתח על ידי יחס אישי, תכנית אישית ולמידת מקצועות האומנות".
עוד כתבות - חדשות מיינט העמק