כוח מקומי: שירן דהן, שנולדה וגדלה בעיר, מונתה בשבוע עבר למנהלת החדשה של בית ספר היסודי הממלכתי־דתי מאיר בבית שאן. השבוע היא נכנסה לתפקידה באופן רשמי והחלה להכין את בית הספר לפתיחת שנת הלימודים. דהן החליפה את אודי בן שושן שיצא ללימודים.

1 צפייה בגלריה
שירן דהן
שירן דהן
שירן דהן
(צילום: עמירן עידו)
דהן (39) נולדה וגדלה בעיר, נשואה לדודו ואמא לשוהם, אריאל ומאורי. מורה לחינוך מיוחד כ- 14 שנים וסגנית בית ספר תומר בבית שאן בחמש השנים האחרונות.
במהלך הקריירה שלה במערכת החינוך כיהנה בתפקידים ניהוליים וריכוזיים שונים, כשבארבעת השנים האחרונות שימשה גם כמדפ"ית להכשרת סטודנטים בחוג לחינוך מיוחד במכללת הרצוג בירושלים. יש לה תואר ראשון בייעוץ, תעודת הוראה בחנ"מ ותואר שני בניהול מערכות חינוך.
בבית ספר מאיר יש 17 כיתות, כולל כיתה אחת לתלמידי החינוך המיוחד, לומדים בו 391 תלמידים ועובדים פה כ־50 צוותי הוראה.
"רציתי להיות מנהלת כי לילדי בית שאן מגיע הכי טוב שאפשר ולקבל את כל מה שיש בכול מקום בארץ. לשם אני שואפת ואת זה אני אוכל לעשות רק כמנהלת", הסבירה דהן, "ארצה לשלב בתוך מערכת הלימודים בבית הספר לימודי הייטק, סייבר וחלל. יש תוכניות מעולות בנושאים של טכנולוגיה מתקדמת שקיימות במרכז הארץ ואצלנו לא. בגלל כל מיני סיבות אין את אותן תוכניות אצלנו, אבל אם נתכוון לשם ונרתום את מי שצריך נצליח להביא לבית שאן את התוכניות האלה. לתלמידי בית שאן מגיע לקבל בדיוק מה שמקבלים תלמידים במקומות אחרים".
לקראת שנת הלימודים מציינת דהן כי לא חסרים מורים, כל המשרות כבר אוישו וכך גם השיבוצים לכיתות. "בימים אלה אנחנו מחדשים ציוד, דואגים לניקיונות, מורות שמגיעות ומתחילות להכין את הכיתות. סגרנו כבר את כל התוכניות הפדגוגיות ואני גם ממשיכה את התוכניות שאודי והצוות כבר התחילו ליזום. אני מבטיחה שנכניס עוד דברים חדשים. השנה יהיו שתי כיתות גדולות ומלאות של א', שזה 65 תלמידים. אני שמחה שיש מספר כזה של תלמידים שמזינים את בית הספר. זה נשמע הרבה לכל כיתה, אבל יש הרבה כח עזר כך שהמספר הגדול לא יפגע בלימודים".

קראו גם:

לקראת שנתה הראשונה כמנהלת הציגה דהן את החזון שלה כדי שהורי התלמידים יכירו לאן היא מתכוונת להוביל את ילדיהם בפרט ואת בית הספר בכלל.
"כמנהלת אני רוצה לראות כל פרט ופרט בתוך המארג האנושי של החברה שלנו בכל המעגלים של אוכלוסיית בית החינוך מאיר. אפעל להעצמת החוזקות של הצוות והתלמידים ולזמן אתגרי למידה מגוונים ופורצי דרך, שיתנו מענה לשונות בקרב תלמידנו ומקום לביטוי אישי. כל זה יחד עם חינוך לערכים על פי משנת החמ"ד והדדיות חברתית", אמרה דהן, "אני רואה בתפקיד שלי חשיבות עליונה לעבודה מתוך שותפות עם משרד החינוך, מפקח בית הספר, הרשות, ההורים וצוות בית החינוך כמתכון להמשך הצלחתו של בית הספר מהמקום הנפלא בו הוא נמצא, לאחר שנים רבות של בנייה והשקעה של אודי היקר ולהמשך צמיחתו בעתיד, ב"ה".