ארבעה חודשים לאחר שהתחלפה הנהלה ומליאה במועצה האזורית עמק יזרעאל ועדיין לא נרשמה התקדמות משמעותית בבניית אולם ספורט בבית הספר היסודי מרומי שדה באחוזת ברק.
2 צפייה בגלריה
השלט לבניית האולם שהוצב לפני כמה שנים
השלט לבניית האולם שהוצב לפני כמה שנים
השלט לבניית האולם שהוצב לפני כמה שנים
( צילום: יפית וקנין)

לפני מספר שבועות נפגשה ראשת המועצה שלומית שיחור רייכמן וצוות משרדה עם שר התרבות והספורט מיקי זוהר שאמר כי ישתדל לקדם את הקמת אולם הספורט. בפגישה השתתף גם מנהל היישוב אחוזת ברק ניר חבקין, שמקווה כי בניית אולם הספורט שמשוועים לו כבר שנים תצא כבר לפועל.
"אנחנו דוחפים שזה יתקדם. אנחנו מאוכזבים שזה עוד לא קרה, אבל כן רואים קדימה ומאמינים שהכול יסתדר" אמר חבקין, "ראשת המועצה בהחלט בעד ודוחפת את זה. גם השר היה מאוד ענייני ואמר שהוא ישתדל לקדם כמה שאפשר, כמובן שזה תלוי בתקצוב וצריך למלא את ה'קול קורא'. אני מקווה ומאמין שיהיה בסדר. ראיתי את הרצינות ואת הנחישות. תהליכים כאלה לוקחים זמן ויש פרוצדורות, במיוחד במלחמה. אני אהיה מאוד מרוצה כשאראה את צו תחילת העבודה".
אחוזת ברק, הוא היישוב השני בגודלו במועצה האזורית עמק יזרעאל ועדיין אין בו אולם ספורט מקורה וממוזג. למרות הבטחות חוזרות ונשנות לאורך השנים עדיין לא הוקם ביישוב אולם ספורט דבר שפוגע בחינוך של ילדי היישוב שנאלצים לנדוד ליישובים אחרים.
האישור העקרוני להקמת אולם ספורט כבר ניתן והשלט המודיע על הקמתו הוצב כבר ב-2019 אך עדיין לא התקבל מלוא התקציב להקמתו, עכשיו מצפים ביישוב מראשת המועצה החדשה שלומית שיחור-רייכמן שתקיים את הבטחת הבחירות שלה ותקים סוף סוף את אולם הספורט.

2 צפייה בגלריה
שלומית שיחור רייכמן
שלומית שיחור רייכמן
שלומית שיחור רייכמן
(צילום: דוברות המוא"ז עמק יזרעאל)
קראו גם:

"כולנו בציפייה כבר שנים שיוקם פה אולם ספורט ליישוב הכי גדול בעמק יזרעאל", אומרת יפית וקנין מנהלת הקהילה באחוזת ברק, "אנחנו עדיין עם מגרשי ספורט פתוחים ולא מקורים. מרכז ספורט ייתן מענה גם למי שמשחק בתחומים שונים של ספורט וגם לאירועים קהילתיים, כי ברגע שיש אולם גדול סגור וממוזג אז אפשר לעשות אירועים גדולים גם בחורף. ככה גם נוכל להרחיב את מגוון החוגים שיש ביישוב".
מבחינתכם ציפיתם שכבר תתחיל העבודה בשטח?
"אנחנו מצפים כבר כמה שנים כי קיבלנו אישור עקרוני ממפעל הפיס דרך המועצה שאמורים היו להתחיל לעבוד על התשתית שלו אבל כל פעם זה נעצר מסיבות כאלה ואחרות. זה לוקח כמה שנים, אבל בפועל זה עדיין לא קורה. אני יודעת שהנושא מתקדם וייקח קצת זמן אבל זה יקרה".
מהמועצה האזורית עמק יזרעאל נמסר בתגובה: "ראשת המועצה שלומית שיחור רייכמן נפגשה עם שר התרבות והספורט מיקי זוהר וצוותו בנוגע למספר נושאים לקידום בתחום הספורט במועצה האזורית עמק יזרעאל, ביניהם, גם בניית אולם ספורט באחוזת ברק. הנושא הוצג בפירוט לשר וצוותו אשר בוחנים את אופן קידומו בימים אלה".