סמ״ר יאיר ניפוסי (Yair Nifousy) מהיישוב עדי שבמועצה האזורית עמק יזרעאל, נפטר מפצעיו לאחר שנפצע בקרב בצפון רצועת עזה אתמול (יום רביעי). הלווייתו תתקיים הערב (חמישי) בשעה 21:00 בבית העלמין בעדי.
1 צפייה בגלריה
סמ״ר יאיר ניפוסי
סמ״ר יאיר ניפוסי
סמ״ר יאיר ניפוסי
(צילום באדיבות דובר צה"ל)
ניפוסי בן ה-20 התגייס באוגוסט 2021 לחטיבת הצנחנים ושובץ כלוחם בגדוד 101. הוא שירת כצלף וחבריו מהצבא העידו כי היה מקצועי מאוד וחבר טוב. "בחור זהב. נפילתו היא ידיעה קשה. עצוב מאוד", אמר חבר ששירת איתו בצוות.
מהיישוב עדי נמסר: "משפחת עדי שבורה, המומה וכואבת את נפילתו של יאיר ניפוסי ז"ל. אנו משתתפים בצערה העמוק של משפחת ניפוסי".
ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל אייל בצר אמר הערב (חמישי): "אנו כואבים את אובדנו של סמ"ר יאיר נפוסי מעדי. אנו מחבקים ומחזקים את משפחת נפוסי היקרה בשעה קשה זו ומשתתפים בצערה הכבד. יהי זכרו ברוך".
קראו גם:

העיתונאי חנוך דאום פרסם פוסט לזכרו ובו כתב: "יאיר ניפוסי ז"ל, בן 20 מעדי, לוחם בגדוד 101 של חטיבת הצנחנים, נפטר מפצעיו לאחר שנפצע בקרב בצפון הרצועה אמש. מת מות גיבורים בהגנה על הארץ היפה שלנו. בשבילו ובשביל יתר הנופלים נקבל על עצמנו להיות טובים יותר וראויים יותר לגבורתם. יהי זכרך ברוך ילד מתוק עם חיוך מרגש".