האם כדורגלן העבר של הפועל בית שאן איתן טייב בדרך לפוליטיקה המקומית? בסביבתו של הכדורגלן לשעבר טוענים כי האפשרות הזו נשקלת לאחרונה ברצינות רבה.
1 צפייה בגלריה
איתן טייב
איתן טייב
איתן טייב. מהלך מסקרן
(צילום: גיל נחושתן)
טייב בן ה-49 הוא אחד מגדולי הכדורגלנים של העיר, אחד מכוכביה בשנות התהילה של קבוצת 'הפועל' המקומית בליגה הראשונה. לאחר שפרש אימן במשך תקופה ארוכה והיום הוא משמש כיועץ אישי של ראש העיר נצרת עלי סלאם.
במפה הפוליטית טייב מזוהה עם מפלגת השלטון הליכוד והוא מתחזק קשרים טובים עם הרבה חברי כנסת ושרים. ברמה המקומית הוא היה במשך שנים מזוהה עם ראש העיר הנוכחי ז'קי לוי, אך לפני כארבע שנים דרכיהם התפצלו וככל הידוע יש נתק בין השניים.
בסביבת טייב מסרו השבוע כי לאחרונה קיבל פניות רבות להיכנס לפוליטיקה המקומית כחבר מועצה או אפילו להתמודד על ראשות העיר. אין ספק שטייב הוא דמות אהודה בעיר וכניסתו למשחק הפוליטי עשויה להיות מהלך מעניין, שהדינמיקה בו תסקרן את התושבים.
טייב בתגובה: "יש לי אהדה גדולה בקרב תושבי העיר. אני מקבל הרבה פניות להיכנס לפוליטיקה ולהביא שינוי לעיר. אך כמובן יש עוד הרבה זמן עד הבחירות. הכל פתוח. אני לא פוסל. כשיגיע הזמן הנכון אקבל החלטה".
קצת פחות משלוש שנים נשארו עד לבחירות 2023. נכון לעכשיו ראש העיר ז'קי לוי טרם הצהיר כי יתמודד לקדנציה נוספת. גם טרם ברור האם ראש העיר לשעבר רפי בן שטרית, שמכהן היום כחבר מועצה, יתמודד שוב על הראשות.