בהמשך למיזם "העבר את זה הלאה" במגדל העמק בו גויסו מתנדבים להכרות עם עולם החירשים והתנדבות למענם בשעת חירום, חולקו השבוע מסיכות מיוחדות – שקופות באזור הפה המותאמות לחירשים, כך שיוכלו לקרוא את שפת הסימנים.
1 צפייה בגלריה
קורונה
קורונה
קיבלו הסבר על השימוש במסכה
(צילום: דוברות עיריית מגדל העמק)
קראו עוד:
מהעירייה נמסר כי מתנדבי היחידה להתנדבות באגף לשירותים חברתיים בהובלת אילנה פרץ עייש, השתתפו בקורס שפת הסימנים בשיתוף עם ליאורה אדרי מנהלת מרכז הון אנושי צעירים ויועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה ואודליה אפק מנהלת היחידה לפיתוח קהילה ומעורבות חברתית.
לאחר מכן יצאו לבתי חירשים והעניקו את המסכות שנתרמו על ידי מתנ"ס מגדל העמק בצירוף עוגה וסרטון שהופק עם המורה לשפת סימנים בו קבלו החירשים הסבר על השימוש במסיכה המיוחדת וברכה לחג מטעם עיריית מגדל העמק.
משה אלגרבלי, חירש אילם שקיבל את המסיכה אמר: "מרגש לראות את ההתארגנות של הרשות. מודה לעיריית מגדל העמק שחשבה על כל הפרטים החל מהתאמת המסיכה ועד לעוגה ולסרטון".
אלי ברדה ראש העיר הוסיף: "אני שמח ומברך על שיתופי הפעולה בין אגף הרווחה היחידה להתנדבות, המרכז לפיתוח הון אנושי צעירים והמתנ"ס במיזם שתורם לחירשים בעיר בשעת חירום ובשגרה. נמשיך לאתגר את עצמנו בפיתוח מיזמים חברתיים וערכיים לטובת כלל תושבי העיר".
עוד כתבות בערוץ חדשות עפולה והעמק