ירון איזנשטט הוא ככל הנראה התושב הכי אכפתי בעפולה. איזנשטט, בסך הכל בן 15, יו"ר מועצת התלמידים לשעבר בבית הספר 'אורט אורן', מתנדב בסיירת נוער של היחידה לביטחון קהילתי בעפולה. מגיל צעיר הוא שם לו למטרה להפוך את עיר מגוריו לעיר הכי מושלמת בארץ.
1 צפייה בגלריה
ירון איזנשטט. איכפת לו מהעיר
ירון איזנשטט. איכפת לו מהעיר
ירון איזנשטט. איכפת לו מהעיר
(צילום: דיאנה איזנשטט)
קראו עוד:
איזנשטט דואג לדווח מדי יום למוקד העירוני בטלפון 106 על כל מפגע או ליקוי שנקרה בדרכו - גדר מתנדנדת, תאורה לקויה בחצר בית ספר, ספסל שבור ברחוב או דגל ישראל רופף בכניסה לעיר - ודורש טיפול והתערבות מצד הרשות המקומית.
"לקראת סוף השבוע אני מבקש מאבא שייקח אותי לסיבוב באוטו, אני רושם את כל התקלות שאני רואה ומעביר מיד את הרשימה למוקד העירוני, כדי שהדברים יטופלו בהקדם. כתושבי עפולה יש לנו משימה חשובה, לשמור יחד עם ראש העיר אבי אלקבץ ועובדי העירייה על הבית שלנו" - הוא מספר על המשימה שלקח על עצמו.
בזכות פעילותו זכה איזנשטט לכינוי "העיניים של עפולה". את התואר המחמיא קיבל לאחר שהמוקד העירוני של עיריית עפולה חשף השבוע, רגע לפני ראש השנה, את סיכום השנה החולפת - ממנו עולה כי איזנשטט הוא התושב שפנה הכי הרבה למוקד העירוני בחצי השנה האחרונה, עם 34 פניות בנושאים שונים. בדיקה מדוקדקת העלתה שפנייתו הראשונה למוקד היתה לפני כשנתיים, ומאז פנה הנער הפעיל באופן קבוע למוקד העירייה.
בעיריית עפולה אמנם הופתעו לגלות כי התושב שפנה הכי הרבה למוקד הוא רק בן 15, אבל את בני משפחתו זה בוודאי לא מפתיע: אמו של ירון, דיאנה, היא פעילה חברתית המתנדבת בסיירת ההורים העירונית ונחשבה לאחת המובילות במבצעים העירוניים הרבים שקיימה עיריית עפולה במסגרת משבר הקורונה - מבצעים שכללו, בין השאר, כלו חלוקת אלפי מנות חמות וסלי מזון לאזרחים ותיקים ולמשפחות נתמכות רווחה.
"מבחינתי יש חשיבות עליונה לדווח למוקד על כל תקלה, שכן תקלות קיימות בכל רשות מקומית ולא תמיד עובדי הרשות נחשפים אליהן" אומר איזנשטט ומסכם: "זו העיר שלנו וחשוב שהבית יהיה מקום שנעים לחיות בו. החלום שלי הוא להיכנס יום אחד לפוליטיקה וכל מי שמכיר אותי יודע שיום אחד אני אהיה שם. אולי אהיה גם ראש העיר של עפולה".
עוד כתבות בעורץ חדשות עפולה והעמק
פורסם לראשונה: 07:47, 21.09.20