כעשרה ימים לפני פתיחת שנת הלימודים נפטרה המחנכת המיתולוגית של כיתות א'-ב' בבית ספר גולדה בכפר סבא כבר עשרות שנים. קאופמן נפטרה ביום שני השבוע במפתיע במהלך חופשה משפחתית, כשהיא מוקפת במשפחתה האוהבת שמתקשה להיפרד.
2 צפייה בגלריה
שרי קאופמן ז"ל
שרי קאופמן ז"ל
שרי קאופמן ז"ל
(צילום: פרטי)
"היא הייתה אשת חינוך למופת, מורה לחיים", ספדו לה באגף החינוך בעיריית כפר סבא, והורים רבים של תלמידי בית ספר גולדה בעיר, "עשרות מתלמידי בית הספר ספגו את הערכים שהיא הנחילה להם כבר מקטנות, אישה מלאת חיים, שמשפחתה הייתה במקום הראשון, קשה לעכל את האובדן הגדול".

2 צפייה בגלריה
שרי קאופמן ז"ל
שרי קאופמן ז"ל
שרי קאופמן ז"ל
(צילום: פרטי)

בתה הילה, כתבה בפוסט לאחרונה מיהי שרי, האמא האהובה שלה: "יש לי אמא באמת ראויה להערצה. אשת חיל אמיתית. תמיד שם לכולם. לביאה אמיתית. אמא שלי היא האמא הכי מדהימה בעולם. אם אמא שלך היא הגיבורה שלך, החברה הכי טובה שלך או רק אמא הטובה ביותר אי פעם, אם את מבורכת באמא כזו,תדביקי את זה לסטטוס שלך תני לכולם לדעת שאת גאה באמא שלך ושאת אוהבת אותה מאוד. את יכולה להחליף הרבה אנשים בחיים שלך, אבל יש רק אמא אחת".
כאמור, במהלך חופשה משפחתית נפטרה קאופמן ז"ל בשל אירוע לבבי פתאומי. המשפחה הוציאה הודעה קורעת לב: "אסון כבד נפל על משפחתנו. שרי קאופמן, אישתי, אמא שלנו, סבתא אהובה, שרי המיוחדת שלנו, עזבת אותנו מוקדם מדי.

קראו גם:

"עדיין לא קולטים והלב מתקשה להכיל את האובדן. הלכת בטרם עת, בחופשה משפחתית, וסביבך כל מי שאוהב אותך. נוחי על משכבך בשלום".
הלווייתה של שרי ז"ל תתקיים היום (שלישי) בבית העלמין פרדס חיים בעיר, בשעה 17:30. הותירה אחריה בעל אוהב, ושלושה ילדים ונכדים. יהי זכרה ברוך.