לוחם גולני תומר ניסני (26), תושב נשר, עמד להתחיל את שנתו השלישית כסטודנט לתואר ראשון במילאנו שבאיטליה כשפרצה מלחמת חרבות ברזל. ב-7 באוקטובר הוא החליט לדחות את לימודיו בשנה, ארז מזוודה ועלה על הטיסה הראשונה לישראל.
3 צפייה בגלריה
לוחם גולני קיעקע על ידו חייל
לוחם גולני קיעקע על ידו חייל
כוח ואמונה. הקעקוע והציור
(צילום: מתוך האינסטגרם)

שלשום, בתום 102 ימי מילואים, פרסם ניסני פוסט ובו סיפר על ציור שקיבל מילד שלא הכיר שנתן לו כוח בזמן המלחמה: "במשך 102 יום הציור שבתמונה היה תלוי ליד החדר ומשהו בו נכנס לי ללב ונתן לי כוח ומוטיבציה להגן על המולדת. הבטחתי לעצמי שאם אני יוצא מהמלחמה הזאת בחיים, אני מקעקע את הציור הזה ואלך לפגוש את הילד שצייר אותו".

קראו עוד:

ניסני קיים את הבטחתו וקעקע השבוע על ידו את דמות החייל מהציור התמים של ילד בן 7, שנתן לו כוח ואמונה. את הציור והקעקוע צילם והוסיף לפוסט המרגש בקשה מחממת לב: "לילד קוראים אורן אברמוב, אשמח לשיתופים שאוכל למצוא אותו".

3 צפייה בגלריה
תומר ניסני והקעקוע
תומר ניסני והקעקוע
צו 8. ניסני בהר דוב
(צילום: מתוך האינסטגרם)

עד מהרה הפך הפוסט ויראלי וזכה לשיתופים רבים, עד שאביו של הילד, קובי אברמוב מכרמיאל, נתקל בפוסט, זיהה את הציור של בנו, וכתב בתגובה: "שלום לכולם ובמיוחד לתומר המדהים, התמונה צוירה על ידי אורן אברמוב הקטן והמדהים שלנו ונשלחה לגבול הצפון יחד עם ציורים וברכות נוספות של תלמידי כיתה א' בבית הספר האיריסים בכרמיאל על ידי ארגון החסד 'מתחברים לנשמה'", הסביר.
"אורן וגם אנחנו מתרגשים מאוד לראות את הקעקוע, נאחל שכל חיילנו וחטופינו ישובו הביתה במהרה בריאים ושלמים".

3 צפייה בגלריה
המפגש המרגש בזום
המפגש המרגש בזום
המפגש המרגש עם האמן הצעיר בזום
(צילום מסך ערוץ 13)

ניסני כבר הספיק לטוס חזרה למילאנו, והמפגש עם הצייר הצעיר נערך אתמול (רביעי) בזום.
בשיחה למיינט קריות אמר ניסני: "לפגוש את אורן זו הייתה שמחה גדולה בשבילי. לראות את הילד החמוד והמוכשר שצייר ציור שממש נגע לליבי ועזר לי שם בתקופות באמת לא פשוטות בכלל במהלך הצו 8. הציור הזה ילך איתי תמיד לכל מקום ווידאתי את זה עם הקעקוע".