בחירות 2023 בעפולה: ימית סטארוסלסקי- גואז, תורמת כליה הפועלת למען תרומת כליות ויו"ר ועד הורי בי"ס שוהם, תהיה מספר 2 ברשימת עפולה 1 למועצה העיר בראשות ראש העיר אבי אלקבץ.
1 צפייה בגלריה
ימית סטארוסלסקי- גואז וראש העיר אבי אלקבץ
ימית סטארוסלסקי- גואז וראש העיר אבי אלקבץ
ימית סטארוסלסקי- גואז וראש העיר אבי אלקבץ
(צילום: עפולה אחת)
סטארוסלסקי- גואז, 42, נשואה ואם לארבעה ילדים היא מודל לחיקוי והשראה עבור רבים מתושבי עפולה ולא רק עבורם. היא משמשת כמנהלת מרפאת 'ביקור רופא' בנתניה, עובדת במטה החברה, מתנדבת כיו"ר ועד ההורים של ביה"ס שוהם ברובע יזרעאל ופעילה חברתית בשכונת רובע יזרעאל.
בעברה הביא תרמה כליה לדודה ומאז משמשת כגשר בין תורמים לאנשים הנזקקים להשתלת כליות ברחבי הארץ - מסבירה על התהליך, מלווה את התורם ומספרת את סיפור חייה הנפלא.
"החלטתי להצטרף לזירה הפוליטית כי הבנתי שכאן אפשר להשפיע בצורה הטובה ביותר על הנעשה בעפולה הנמצאת בתנופה אדירה וחסרת תקדים", הסבירה סטארוסלקי- גואז, "אני מודה לראש העיר המצוין שלנו אבי אלקבץ על הבחירה שלי כמספר שתיים בעפולה אחת ואין לי ספק שאסייע לו להמשיך להצליח ואתרום ככל יכולתי לעשייה בעיר. מצליחים יחד, ממשיכים בטוח".

קראו גם:

ראש העיר אבי אלקבץ הוסיף: "המעשה האלטראוסיטי הנפלא של ימית ופעילותה ההתנדבותית בתחומים השונים, מהווה דוגמה לכולנו וכך אני רוצה לראות את נבחרי הציבור שלצידי: צנועים, תורמים ומשפיעים על החברה הישראלית והעפולאית. אני משוכנע שימית תהיה חברת מועצה איכותית ומשפיעה".