חודשיים לפני הבחירות לרשויות המקומיות חיבור אמיתי, משמעותי, ראשון בעיר צפת. השבוע הודיע מטה הבחירות של שלום אלבז על חיבור מעניין במיוחד: אריק מנגיסטה, איש הקהילה האתיופית בצפת, בעל עסק בעיר ודמות צעירה ודומיננטית בצפת.
1 צפייה בגלריה
חיזוק משמעותי לשלום אלבז
חיזוק משמעותי לשלום אלבז
חיזוק משמעותי לשלום אלבז
(צילום: מטה שלום אלבז)
מהמטה של אלבז נמסר כי בשבועות האחרונים קיימו אלבז ומנגיסטה שיחות קדחתניות על מנת למצוא את המתווה לחיבור בין השניים וקווי יסוד שיצעידו את פועלם לאחר ניצחונם המסתמן בבחירות מי שלקח חלק במו״מ הוא רב הקהילה האתיופית קייס אפרים לאווי שברך על החיבור.
כזכור, לפני 10 שנים מנגיסטה שימש כחבר מועצת העיר ובבחירות האחרונות היה מספר 2 של ויקי אלקבץ אך חסרו לו כ-20 קולות על מנת להכניס את המנדט השני למועצה. לדעת רבים מנגיסטה היה הכוח המשמעותי ברשימה לפני 5 שנים אך למרות זאת נותר בחוץ.
עוד נמסר מהמטה של המועמד לראשות העיר כי כעת, על פי הסיכום מנגיסטה ישובץ במקום גבוה מאוד ברשימתו של אלבז למועצת העיר ויהיה חלק פעיל ומשמעותי בקבלת ההחלטות. כמו כן החיבור עם מנגיסטה אמור לחזק את אלבז עוד יותר גם בקרב העסקים המקומיים והדור הצעיר- אוכלוסיות שאלבז מוביל בהם על המתחרים אך כעת צפוי לתפוס נתח משמעותי עוד יותר.
אריק מנגיסטה אמר לאחר הסיכום עם אלבז: "אני מכיר את שלום הייטב וכשאני רואה את האהבה העזה שלו לצפת אייני יכול להישאר בצד. נעניתי לבקשתו להצטרף לרשימתו למועצת העיר ולקחת חלק פעיל, כפי שהציבור כבר מכיר אני מגיע לעזור לתושבים, להיות אוזן קשבת לצרכים, לאושש את המסחר הגוסס בצפת ולעודד קליטת עלייה אמיתית ומשמעותית בעיר צפת. הגיע זמן צפת".

קראו גם:

המועמד לראשות עיריית צפת שלום אלבז סיכם ואמר: "אני מקדם בברכה את הצטרפותו של אריק, דמות מפתח משמעותית ומרכזית המחוברת לקהילה הצפתית בכלל ובקרב העולים והעסקים בפרט. בשבועות האחרונים יש סחף אדיר של תומכים ותושבי צפת שמאמינים בדרכנו, במקביל אנחנו ממשיכים לקדם חיבורים- כל מי שצפת חשובה לו יתקבל בחיבוק גדול. הציבור הצפתי כבר מבין, האירועים האחרונים הפכו את הבחירות האלו לראש בראש ותושבי צפת יכריעו זה או שלום אלבז או יוסי קקון".