הפתעה במערכת הבחירות לראשות המועצה האזורית עמק יזרעאל: לימור רגב ממושב נהלל, שרבים בקרב תושבי העמק ראו בה ראשת המועצה הבאה, הודיעה כי אין בכוונתה להתמודד בבחירות 2023.
1 צפייה בגלריה
לימור רגב. במי תתמוך?
לימור רגב. במי תתמוך?
לימור רגב. במי תתמוך?
(צילום: שרון צור)
בעקבות החלטתה של רגב נותרו במרוץ לראשות סגן ראש המועצה שי יזרעאלי מכפר יהושע ועפרי רביב מקיבוץ חנתון. צפוי להודיע בקרוב על התמודדתו אסי אליה משמשית.
בבחירות 2018 זכתה רגב ב־46 אחוז מקולות התושבים אל מול ראש המועצה המכהן אייל בצר. מיד לאחר הבחירות המשיכה רגב בפעילות ענפה שכללה מעורבות והשפעה בבית חולים העמק, הובילה פרויקטים בתחומי ספורט, בריאות וחיים משותפים ושימשה מנטורית במרכז מנדל למנהיגות בצפון וחברת הנהלה בארגונים ועמותות באזור.
רגב מסרה כי שורש ההחלטה נעוץ בתהליך דיוק פנימי שקיימה לקראת העשור הקרוב של חייה שבו קיבלה החלטה להמשיך לתרום ולהשפיע במרחב האזורי, אך לא מכיסא ראש המועצה. "אני מאמינה בריבוי מרכזי השפעה חברתיים-כלכליים. אין צורך להיות דווקא בראש הפירמידה הפוליטית האזורית על מנת לקדם מיזמים ותחומים שיביאו רווחה ושגשוג לאזור", הסבירה רגב את החלטתה.

קראו גם:

האם בכוונת רגב לתמוך במועמד כזה או אחר? והאם היא תהיה מעורבת בבחירות הקרובות? רגב השיבה: "אשמח לתרום מניסיוני הרב וקשריי הענפים לכל מועמד ונבחר שיבקש זאת, אך בשלב זה אין בכוונתי להכריז על תמיכה באחד המועמדים".