סגן ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל ויו"ר הוועדה המרחבית לתכנון ובנייה 'יזרעאלים', שי יזרעאלי, הצהיר הבוקר (שני) כי הוא מתכוון להתמודד על ראשות המועצה האזורית עמק יזרעאל בבחירות הקרובות שיתקיימו בעוד פחות משנה.
2 צפייה בגלריה
שי יזרעאלי
שי יזרעאלי
שי יזרעאלי
(צילום: שרון צור)
יזרעאלי (56) בן למשפחה שורשית מעמק יזרעאל, נולד, גדל והתחנך כל חייו בכפר יהושע, בעמק יזרעאל. שי נשוי לנעמי ואב לדור ורם.
את שירותו הצבאי שירת יזרעאלי בסיירת מטכ"ל כתומך לחימה. במלחמת לבנון הראשונה השכול חדר למשפחת יזרעאלי ,בה התבשרו כי עודד, אחיו של שי נפל. למרות היותו אח שכול התעקש שי לשירות משמעותי ואף המשיכו בשירות מילואים.
שי ייסד וניהל חברות פרטיות שעסקו במוצרי מיחזור פלסטיק לחקלאות ובשני העשורים האחרונים מנהל את המשק המשפחתי "יזרעאלי".
במקביל, שימש יזרעאלי בתפקידים ציבוריים רבים כגון יועץ לתפקידים מיוחדים לראש הממשלה אריאל שרון ,מייסד עמותת תפארת חם (מלכ"ר) המספקת שירותי סיעוד, יו"ר וועד מקומי וחבר וועד אגש"ח בכפר יהושע, חבר מליאת המועצה משנת 2014 ובארבע השנים האחרונות סגן ראש המועצה ויו"ר הוועדה המרחבית לתכנון ובנייה.

2 צפייה בגלריה
ראש המוא"ז עמק יזרעאל אייל בצר וסגנו שי יזרעאלי
ראש המוא"ז עמק יזרעאל אייל בצר וסגנו שי יזרעאלי
ראש המוא"ז עמק יזרעאל אייל בצר וסגנו שי יזרעאלי. מודה לו על העבודה המשותפת
(צילום: שרון צור)
קראו גם >>

את הצהרתו לתקשורת פתח יזרעאלי בהוקרת תודה לראש המועצה אייל בצר, על שנים ארוכות של עשייה משותפת ובירך אותו על מינויו לתפקידו הציבורי החדש – יו"ר אשכול גליל עמקים.
"יש לי זכות גדולה להיות סגנו של אייל ולמלא תפקידים חשובים ומובילים יחד איתו ,אני, כמו כל העמק מודה לו על השנים הרבות בדרכנו המשותפת", אמר יזרעאלי, "האתגרים הגדולים בעמק לא הסתיימו והאיומים על המשך קיומו של העמק כפי שאנו מכירים לא הוסרו. לפנינו משימות חשובות המשפיעות על חיי כל אחת ואחד מאיתנו – ועל חיי בנותינו ובנינו - במיוחד.
"אני גם שמח ונרגש להודיע כי אבקש את המשך אמון התושבים בי בבחירות הקרובות לראשות המועצה", הוסיף יזרעאלי, "אני לוקח את המשימה הזאת במלוא הרצינות בהתאם לכובד משקלה. כדי להיות ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל נדרש ניסיון רב, יכולות מוכחות, חיבור לשטח והבנה עמוקה של התהליכים המתרחשים. לעמק יזרעאל לא יספיקו סיסמאות. כאן נהיה חייבים להתקדם ולהתנהל בביטחון ומתוך ניסיון".