דרמה פוליטית במועצה האזורית הגלבוע: ראש המועצה בשמונה השנים האחרונות עובד נור הודיעכי לא יתמודד לקדנציה נוספת.
1 צפייה בגלריה
עובד נור
עובד נור
ראש המועצה עובד נור
(צילום: שרון צור)

בהודעה מיוחדת שפרסם לתשובים נימק נור את החלטתו. נור הסביר כי לדעתו זה לא היה נכון לקיים בחירות בזמן שהמדינה נמצאת במלחמה.
"ב 7 באוקטובר עברנו טלטלה משמעותית ועמוקה, וייקח עוד זמן להבין ולהתמודד עם השלכותיה. כולנו עדיין כואבים את אירועי אותה 'שבת שחורה' וליבנו ומחשבותינו עם החטופים, הנעדרים ומשפחותיהם... טובות וטובי בנותינו ובנינו מהגלבוע משתתפים בלחימה וכולנו מגוייסים לחזק את כוחות הביטחון ואת העורף האזרחי. אני מלווה באופן אישי משפחות נרצחים ולוחמים שנפגעו, וכולנו מייחלים להחלמת הפצועים וחזרת כל חיילינו והחטופים, הביתה בשלום. עשרות אלפי אנשים חיים מחוץ לבתיהם ורבים מצאו מקלט אצלנו בגלבוע", כתב נור.
עוד כתב נור: מבחינתי – אין זה זמן לקמפיינים, פלגנות ומחנאות. אני רואה חשיבות עליונה בעת הזו בהשקעת כוחי ומרצי למען ביטחון וחוסן תושבי ויישובי הגלבוע ואמשיך בפועלי להכין את הגלבוע לכל תרחיש. אני בהחלט רואה שליחות בתפקיד ראש המועצה, והייתה לי זכות גדולה לשרת אתכם בשנים האחרונות, תוך מיצוב הגלבוע בחזית המובילה בכל תחום. המסע שהובלנו יחד היה מרתק, מאתגר ומלא סיפוק".

קראו גם:

עוד כתב נור לתושבים: "עשיתי את שליחותי באהבה, מסירות ואמונה יוקדת, שתושבי הגלבוע ראויים לטוב ביותר. לא חיפשתי לעצמי הנאות, כנסים מפנקים ונסיעות לחו"ל. אפילו ריהוט בחדרי לא החלפתי מתקופת קודמי. אני גאה על הישגי המועצה בכל זירה ועל תרומתי הצנועה בקידום המרחב, שיפור איכות החיים ובהצמחת היישובים ועידודם לעצמאות כלכלית וניהולית. ברצוני להודות מקרב לב לעובדים ולמנהלים הנהדרים של המועצה וגופי הסמך. תודה גדולה לשותפים בהנהלות היישובים ומחברי המליאה שבזכותם וביחד איתם, הוכחנו שאפשר ומגיעה לכולנו 'מנהיגות אחרת'. אמשיך למלא את תפקידי ולדאוג לכל צרכי המועצה עד למועד החלפתי עפ"י חוק. אני מאחל למתמודדים מערכת בחירות המכבדת את הגלבוע ואת כל תושבינו.".