הפועל עירוני עפולה הודיעה היום על החתמתו של הקשר הצרפתי רומן אבראן (27), שגדל במחלקת הנוער של פריז סן-ז'רמן ובגיל 18 הצטרף לקבוצת המילואים של המועדון הצרפתי.
3 צפייה בגלריה
הקשר הצרפתי רומן אבראן
הקשר הצרפתי רומן אבראן
הקשר הצרפתי רומן אבראן
(צילום: דוברות הפועל עפולה)
מהמועדון נמסר כי את קריירת הבוגרים הוא החל ב-2014 כאשר הושאל לסושו מהליגה הצרפתית השנייה. לאחר מכן הושאל לסטאד לאוואל ובעונה שאחריה לבולון. ב-2018 אבראן עזב את צרפת וחתם ברויאל אנטוורפן הבלגית, לאחר מכן הגיע אבראן אל ליגת העל וחתם במ.ס אשדוד במדיה ערך 24 הופעות וכבש 2 שערים. אבראן אף בישל שער במהלך המשחק בין אשדוד לבין הפועל עפולה במסגרת שמינית גמר גביע המדינה.
ב-2019 אבראן חתם בז'ימנסטיק טרגונה מהליגה הספרדית השנייה. בינואר האחרון חתם בסודובה הליטאית, בה ערך 26 הופעות וכבש שישה שערים.
3 צפייה בגלריה
המנהל המקצועי יובל שאוט
המנהל המקצועי יובל שאוט
המנהל המקצועי יובל שאוט
(צילום: שרון צור)
מנכ״ל המועדון, שמעון פרי התייחס להגעתו של השחקן: ״שמח מאוד שהצלחנו להבשיל את המגעים עם השחקן לכדי סיכום, אני בטוח שהוא יעזור לקבוצה לעמוד במטרות שלה. המועדון עושה מאמצים רבים על מנת לחזק את הקבוצה בחלון העברות הנוכחי״.
יובל שוואט, המנהל המקצועי של המועדון: ״בחנו הרבה אופציות לחיזוק הקבוצה, ללא ספק רומן היה הבחירה הראשונה שלנו, ואני מאוד שמח שהוא מצטרף למועדון ואני מודה להנהלת המועדון על ההיענות ושיתוף הפעולה״.
3 צפייה בגלריה
שמעון פרי
שמעון פרי
המנכ"ל שמעון פרי
(צילום: שרון צור)
בתוך כך, המנהל המקצועי שאוט והמנכ"ל פרי החליטו כי שחר ויזינגר ימשיך לאמן את הקבוצה עד סוף העונה. כלומר, הוא כבר לא מאמן זמני.
יצוין כי בין ויזינגר למנהל המקצועי שאוט יש קשר אישי טוב ושיתוף פעולה מקצועי מצוין. שני הניצחונות הרצופים מעידים על כך שנראה כי עפולה נמצאת במגמת שיפור משמעותית וכי נמצא ההרכב המאוזן והיעיל ביותר.
ביום שני הקרוב (19:00) תארח עפולה את הפועל ראשון לציון, במסגרת המחזור ה-22. הכניסה למשחק תהיה חופשית.