עיריית עפולה ממשיכה להשקיע בקידום הספורט המקצועני בעיר. ביום שני השבוע אישרה מועצת העיר את תמיכת העירייה בשני המועדונים המובילים בעיר בענפי הכדורגל והכדורסל. סכום התמיכה 6.2 מיליון שקל.
2 צפייה בגלריה
בניין עיריית עפולה. "עפולה יפה ונקייה מתמיד"
בניין עיריית עפולה. "עפולה יפה ונקייה מתמיד"
בניין עיריית עפולה
(צילום: אלעד גרשגורן)

קבוצת הפועל עפולה בכדורסל, שמשחקת בליגת העל (עונה שנייה), תוקצבה ב־3.1 מיליון שקל בשנת 2025. גם קבוצת הכדורגל, שמשחקת בליגה הלאומית, תוקצבה בסכום של 3.1 מיליון שקל.
תחת כהונתו של ראש העיר אבי אלקבץ הספורט זוכה לתמיכה גדולה ולא רק בתקציבים ישירים למועדונים אלא גם בשיפור והוספת מתקנים. האצטדיון העירוני בעפולה עילית נחשב לאחד היפים והמתוחזקים בארץ. כמו כן בתחילת הקדנציה הקודמת של אלקבץ הוקם מתחם ספורט בשדרות בגין שכולל מגרש כדורגל גדול, מגרש קטן ואולם ספורט ממוזג. בנוסף, בגבעת המורה נמצא מתחם האימונים של הקבוצה הבוגרת ומחלקת הנוער.
גם היכל הספורט, בו מקיימת קבוצת הכדורסל את משחקיה ואימוניה, שודרג. לצד זה מקדם אלקבץ הקמת אולם ארנה שיהווה הבית החדש של הקבוצה.

2 צפייה בגלריה
ראש העיר עפולה אבי אלקבץ
ראש העיר עפולה אבי אלקבץ
ראש העיר עפולה אבי אלקבץ
(צילום: שרון צור)
קראו גם:

"העירייה תחת ראש העיר אבי אלקבץ רואה בספורט מרכיב משמעותי באיכות החיים של התושבים, בקידום החינוך ותרבות הפנאי", נמסר מהעירייה, "ההשקעה במועדונים המקצועניים יחד עם ההשקעה בכל הענפים האחרים ולצד ההשקעה הגדולה בתשתיות הפכה את עפולה לעיר ספורט מובילה בצפון".