אחרי חמישה משחקים ללא הפסד הובסה הערב (שני) הפועל עפולה במגרשה הביתי לבני סכנין בתוצאה 0:4. הקבוצה של אלדד שביט (הפך את סכנין לקבוצה מצוינת) פשוט היתה גדולה בכמה רמות מעל הקבוצה של שלומי דורה, ששוב הופיעה בסגל חסר מאוד.
שני מחזורים לסיום העונה הסדרה עפולה עדיין במקום שממנו יורדים לליגה א', אך הפער מהמקום שמוביל למבחנים נשאר שלוש נקודות. זאת בעקבות ההפסד של בני לוד להפועל רמת גן. השורה התחתונה לאחר המחזור הנוכחי – עפולה יכולה להישאר בליגה, ככל הנראה, רק דרך המבחנים. כפי שזה נראה היום היא לא תוכל להשיג את המקום ה-13, ממנו נשארים בליגה ללא מבחנים. מאחר ובקופה נשארו 27 נקודות והפער מהמקום ה-13 הוא תשע נקודות זו משימה פשוט קשה מאוד עד בלתי אפשרית.
1 צפייה בגלריה
שלומי דורה
שלומי דורה
שלומי דורה
(צילום: שרון צור)
"אנחנו לא קבוצה ברמה של סכנין. היא היתה ביום שהכל התחבר לה", סיכם את המשחק מאמן עפולה שלומי דורה, "היה לנו יום שחור וגם היה יכול להיות יותר גרוע. אין מה לעשות, צריך לשכוח מהר את המשחק הזה ולעבור הלאה. אין לנו זמן לבכות. יש לנו עוד 72 שעות משחק נגד הפועל רמת גן ושם נצטרך לתקן. זה היה המשחק הכי גרוע בתקופה שלי בעפולה".
אחרי המחזור היום גם דורה מבין שיש רק דרך אחת להישאר בליגה: "צריך לכוון למקום של המבחנים ולא לחפש יותר מדי קדימה. לא צריך לשקר את עצמנו. המטרה להתחיל את הפלייאוף במרחק סביר מלוד או שנצליח לעבור אותה עד תחילת הפלייאוף. זה משמעותי. כי אם נסיים לפניהם את העונה הסדרה המשחק נגדם בפלייאוף התחתון יתקיים בעפולה".
פורסם לראשונה: 22:17, 09.03.20