סוף סוף קצת חיוכים בהפועל עפולה. אחרי תקופה ארוכה של כישלונות השיגה הקבוצה את ניצחונה השני העונה (מחזור עשירי) על הפועל כפר סבא בתוצאה 0:1. ניצחון שהעניק לקבוצה קצת אוויר במאבקים בתחתית.
3 צפייה בגלריה
אלדד שביט
אלדד שביט
אלדד שביט
(צילום: נחום סגל)
המאמן אלדד שביט הצליח להשיג את הניצחון הראשון שלו כמאמן עפולה במשחקו השני על הקווים. ניצחון חשוב מאוד לביטחון של השחקנים וגם לביטחון שלו, לאחר התבוסה הקשה 0:5 לבני יהודה.
האם עפולה תתחיל עכשיו להתאושש מפתיחת העונה הגרועה? עדיין קשה להיות אופטימיים כי עפולה עדיין לא מציגה יכולת טובה. מה שאומר שלשביט יש עוד הרבה עבודה - הרבה.
3 צפייה בגלריה
שחר הירש
שחר הירש
שחר הירש
(צילום ארכיון: שרון צור)
הניצחון חשוב וטוב שהושג, אבל היכולת רחוקה מלהרגיע את ראש העיר אבי אלקבץ. ובטח לא את האיש החזק בקבוצה שלומי אלבז, שאחרי שהעמיד על הקווים מאמן בכיר ומנוסה הוא מצפה לראות קבוצה שמשחקת הרבה יותר טוב ובתום המחזור ה-30 גם מתברגת בפלייאוף העליון.
חשוב לציין - עפולה התחזקה בשבועיים האחרונים בשני שחקנים טובים לליגה הלאומית - שחר הירש (כובש שער הניצחון על כפר סבא) ונאור עבודי.
3 צפייה בגלריה
ראש העיר אבי אלקבץ
ראש העיר אבי אלקבץ
ראש העיר אבי אלקבץ
(צילום ארכיון: שרון צור)
מי עשה את ההבדל נגד כפר סבא? בעפולה סימנו שחקן אחד בעיקר את השוער שריף כיוף, שרק השבוע חזר מפציעה קשה בכף היד. כנראה שביט הבין כי הוא חייב לעשות זעזוע בעמדת השוער ונגד כפר סבא זה עבד לו.
נקודת אור להמשך: נגד כפר סבא עפולה נראתה הרבה יותר מחויבת ונחושה.
מה השחקן שהולך לשחק פחות בעקבות החתמתו של נאור עבודי? הקשר הבית שאני של הקבוצה איציק דנן. בעיקר בגלל שבעפולה מאוכזבים מהיכולת שהוא מציג העונה.