1. הפועל נוף הגליל - מה יותר חשוב הדרך או התוצאה?
"הרמנו את רף הציפיות מנוף הגליל שדאגה לתוצאה בהתאם לכך. ניצחון מול כפר קאסם בדרך שהושג מראה על עוצמה של מועדון, יכולת טובה היא מצרך שנרכש על ידי בישול נכון בתוספת תבלון מדויק. הגדולה של שף היא לדעת להכין יש מאין - השימוש בצוקול ככנף שמאל ענה על הדרישה ודאג שהבישול ימשיך בקצב הנכון".
3 צפייה בגלריה
רז משולם
רז משולם
רז משולם
(צילום: פרטי)
2. משחק קצוות - נוף הגליל נגד כפר שלם?
"בהמשך לקצב הבישול והתבלון, נוף הגליל לפני התפרצות של יכולת. השאלה מי תהיה היריבה שתיאלץ לספוג אותה. כפר שלם היריבה המושלמת משום שהיא חייבת את הנקודות להמשך מאבק ההישרדות בליגה. אין לה את הכלים ההגנתיים להתמודד עם התקפת הקבוצה ונוף הגליל תצטרך להיות סבלנית עד שכפר שלם תתקוף עם כמה שיותר שחקנים וייפתח המשחק, שם גיא דיין וחבריו יידעו להעניש ולהשיג שלוש נקודות והרבה בטחון להמשך".
3 צפייה בגלריה
המאמן ירון הוכנבוים
המאמן ירון הוכנבוים
המאמן ירון הוכנבוים
(צילום: שרון צור)
3. מה ההבדל העיקרי באיכסל?
"המאמן אלירן חודדה שעבר את התהליך עם איכסל בשתי העליות האחרונות שלה, כמאמן וכשחקן מכיר את המערכת ובעיקר את המינוסים שלה. הוא ידע לנטרל אותם בטרם התחילה העונה ובכך רתם את השחקנים סביבו. קבוצה שמסוגלת לחזור מפיגור כזה בשני משחקים שונים זו קבוצה אמתית. היכולת פחות חשובה אלא הדרך היא שמביאה את איכסל ליציבות במשך עונה כזו.
4. הפועל עפולה - ניצחון שכולו הפסד.
"בעפולה יש את הכלים להצליח הרבה מעבר למיקום הנוכחי, והראיה לכך שהוויתור על הזרים רק מעצים את השינוי שהחל שם. החשיבה צריכה להיות שמעבר לחסכון הכלכלי צריכה להיות דרך למועדון בבחירת המאמן והשחקנים שיובילו אותו".
3 צפייה בגלריה
המאמן אלירן חודידה
המאמן אלירן חודידה
המאמן אלירן חודידה
(צילום: שרון צור)
5. הפועל עפולה נגד הפועל רמת גן?
"תחושה של ניצחון היא בלתי ניתנת להסברה, לאחר זמן מנתחים את הדרך בו הושג, מסיקים מסקנות ומתקנים על מנת להמשיך את המומנטום החיובי. אחי נצרת עשתה את כל הטעויות האפשריות בדרך להפסד לעפולה, עפולה פשוט היתה שם כדי לאסוף 3 נקודות. לעפולה יש יותר מה להפסיד אחרי תחושת הרוממות מהניצחון כי עכשיו היא תנסה לשמור על הקיים, שהוא לא מספיק טוב בכדי להצליח. השינוי הוא בדרך, שתייצר יציבות והתוצאות יגיעו בהתאם".