בתקופה האחרונה זוכה הקשר האחורי של הפועל נוף הגליל, רועי שוקרני, לאהבה ותמיכה גדולה מצד האוהדים. לדברי רובם, הוא השחקן הטוב ביותר בקבוצה והראשון שצריך לפתוח בהרכב.
2 צפייה בגלריה
רועי שוקרני (צילום: שרון צור)
רועי שוקרני (צילום: שרון צור)
רועי שוקרני (צילום: שרון צור)
בשישי האחרון, במשחק בעילוט נגד בית"ר תל אביב/בת ים, תלו האוהדים שלט תמיכה במספר 15: 'איתי לך הביתה, רועי שוקרני לב אדום'. השלט נתלה בעקבות אי הכללתו של שוקרני בהרכב של הקבוצה במשחק החוץ, שבוע קודם, נגד הפועל רמת גן.
"שוקרני הוא הסיבה שאני כותב שלטים", אמר האוהד שכתב את השלט דמיאן פבלו שיקינסקי, "פעם קודמת שאיתי הושיב אותו רשמתי שלט. וגם הפעם רשמתי שלט כי הוא הושיב אותו בספסל. לא יכול להיות ששחקן ברמה שלו ישב בספסל בקבוצה כמו שלנו. הוא השחקן השני הכי טוב בקבוצה ואיתי משחק איתו משחקי ילדים".
יו"ר חוג האוהדים עוז בן גיגי מסביר איך שוקרני הפך ליקיר הקהל. "שוקרני הוא נכס גדול למועדון והוא ללא ספק הוכיח שהוא שחקן הרכב לכל דבר. גם אם לפעמים אין לו משחק טוב הוא עדיין מראה מחויבות", אמר בן גיגי.
האוהד שלומי אוסיס מחזק את בן גיגי: "שוקרני הוא מספר אחת במגרש. מנהיג שקט, בעל יכולת מצוינת. הוא נותן ביטחון לשחקנים. רק שכול פעם עושים רוטציה בהרכב על חשבונו. הוא חייב לפתוח בכול משחק. הקהל אוהב אותו. הוא 15 לב אדום".
2 צפייה בגלריה
שלו ברטפלד (צילום: אלבום פרטי)
שלו ברטפלד (צילום: אלבום פרטי)
שלו ברטפלד (צילום: אלבום פרטי)
בשישי האחרון נגד בית"ר תל אביב/בת ים כבש שוקרני את השער הראשון לזכות הקבוצה בדרך לניצחון מוחץ בתוצאה 0:5. "שוקרני ירד לספסל בלי שום סיבה", אמר האוהד שלו ברטפלד, "זה שחקן שבא מליגת העל. למה שיירד לספסל? הוא שחקן מצוין. מחויב תמיד. אני אוהב אותו מאוד".
יש לציין כי שוקרני חתום לעונה נוספת כמו גיא דיין, שגיא מלול ופדרו פטארצי. הארבעה צפויים להוביל את הקבוצה גם בעונה הבאה.