הפועל נוף הגליל הרשימה בשישי האחרון בניצחון ביתי בתוצאה 0:5 על בית"ר תל אביב/בת ים. ניצחון חשוב במאמץ של הקבוצה לסיים את העונה בפלייאוף העליון.
1 צפייה בגלריה
המנהל המקצועי רועי כהן (צילום: שרון צור)
המנהל המקצועי רועי כהן (צילום: שרון צור)
המנהל המקצועי רועי כהן (צילום: שרון צור)
הניצחון הושג אחרי תקופה לא טובה של הקבוצה, שכללה שתי תבוסות כואבות ותוצאת תיקו. לדברי אחד השחקנים הבכירים בקבוצה המנהל המקצועי, רועי כהן, פעל רבות מאחורי הקלעים בתקופה האחרונה במטרה לייצר שקט ולהחזיר את הביטחון לשחקנים.
"רועי הוא כמו פסיכולוג של השחקנים", אמר השחקן הבכיר, "הוא תמיד מדרבן את כולם לפני משחקים ולפעמים שולח הודעות בווצאפ עם מילות עידוד ותמיכה".
בקבוצה מרוצים מאוד מחזרתו של המגן הימני אחמד קסום למעגל המשחקים ונגד תל אביב/בת ים הוא הוכיח עד כמה הוא שחקן שיכול להוסיף המון ברמה המקצועית, בעיקר בגלל האיכויות ההתקפיות שלו - בישל את השער הרביעי שהקבוצה כבשה לקשר ים כהן.
בתוך כך, היום במגרש הסינטטי בחיפה החלה הקבוצה בהכנות לקראת המשחק ביום שישי נגד הפועל פתח תקווה, עוד דו קרב ישיר על מקום בפלייאוף העליון. היריבה החליפה מאמן, מסאי דגו מונה במקומו של עמיר נוסבאום, והיא התחזקה במספר שחקנים. ניצחון עשוי לשפר משמעותית את סיכוי הקבוצה לסיים את העונה בפלייאוף העליון.