ה-10.1.2019 הוא תאריך שקשר הפועל נוף הגליל, עודד צ'וקול, לא ישכח לעולם. ביום הזה, בדרבי נגד מכבי אחי נצרת, הוא כבש את שער הבכורה שלו במדי הקבוצה במסגרת הליגה. שער ראשון חשוב, שהביא למהפך של המשחק בדרך לניצחון.
צ'וקול הוא בוגר מחלקת הנוער. מאמן הקבוצה לשעבר ירון הוכנבוים הדביק לו בעונה שעברה את הכינוי 'היהלום'. והוא אכן יהלום - שחקן מוכשר שאם הכל יתנהל כמו שכולם מקווים הוא יהיה השחקן הבא שהמועדון יימכור לקבוצה בליגת העל. מסורת שהמנכ"ל גיל ברעם שומר עליה כבר הרבה שנים. יש ציין כי ישנם עוד מספר משחקים עד לסגירת חלון העברות ואם צ'וקול ימשיך לכבוש ולבשל, לא מן הנמנע שעל שולחנו של המנכ"ל ברעם תנחת הצעה עם הרבה מספרים.
2 צפייה בגלריה
עודד צ'וקול
עודד צ'וקול
עודד צ'וקול
השבוע זומן צ'וקול לנבחרת האולימפית, עוד נקודת ציון שמסלמת שבהחלט מדובר בדבר הבא. צו'קול הוא קשר צד או קשר אגף (יש כאלה שמכנים את זה שחקן קו). בשני המשחקים האחרונים צ'וקול התחיל גם להביא מספרים - בישול ושער - ובמילים אחרות מתחיל להשפיע על התוצאות. כמובן שהוא צריך עוד ליטוש ועוד הרבה הכוונה, אך נראה כי עם התמיכה של המנכ"ל גיל ברעם והמנהל המקצועי רועי כהן הוא בדרך הנכונה. נכון שעוד מוקדם לסכם, אבל צ'וקול ללא ספק כבר יכול לשאת על גבו את התואר: 'תגלית העונה'.
קשרה הבכיר של הקבוצה רועי 'הסביבון' שוקרני מעריך שצ'וקול יהיה שחקן הרבה יותר דומיננטי ומשמעותי, ככל שיחלוף הזמן. "עודד מוכשר מאוד ומההכרות הקצרה בינינו גרף ההתקדמות שלו עולה כל הזמן", אמר שוקרני, "הוא צריך לשמור על הרעב שבוע אחרי שבוע ואנחנו כאן כדי לעזור לו להשתפר".
עוזר המאמן מנו הרוניאן שמכיר את צ'וקול עוד מהעונה שעברה והעונה עובד איתו מקרוב ומכיר היטב את היכולות שלו אמר: "צ'וקול שחקן מאוד מגוון. יש לו פוטנציאל להגיע רחוק. משחק האחד על אחד שלו הוא מהסוג שכמעט ולא רואים היום. יש לו בעיטה טובה ברגל שמאל".
על אופיו של הקשר אמר עוזר המאמן הרוניאן: "הוא לא מפחד לעשות את הפעולות שלו ולא משנה באיזה יום הוא נמצא. מבחינת יכולת נראה שהוא לא מתרגש מכלום".
2 צפייה בגלריה
מנו הרוניאן (צילום: שרון צור)
מנו הרוניאן (צילום: שרון צור)
מנו הרוניאן (צילום: שרון צור)
ביום שלישי תשחק הקבוצה נגד מכבי פתח תקווה במסגרת שלב שמינית גמר גביע המדינה. הקשר האחורי פדרו פטארצי לא יוכל לשחק בגלל חמישה כרטיסים צהובים. העובדה הזאת תפתור את ההתלבטות של המאמן איתי מרדכי לגבי שחקני הקישור - ים כהן יחזור להרכב (גם אם פדרו לא היה 'בצהובים' ים כהן היה חייב לחזור להרכב, כפי שנכתב באתר 'מיינט העמק' במהלך השבוע שלפני המשחק נגד אחי נצרת).
ביום שישי נגד ראשל"צ החלוץ יובל אבידור לא יוכל לשחק בגלל חמישה כרטיסים צהובים.