הפועל עפולה מארחת היום בשעה 15:00 את עירוני ראשל"צ מהצמרת לעוד משחק בו היא חייבת לקחת נקודות. עפולה, שנמצאת במקום האחרון בטבלה, עדיין לא ניצחה העונה והיא עם מאזן של שלוש נקודות ב-11 משחקים.
2 צפייה בגלריה
דודו ביטון (צילום: שרון צור)
דודו ביטון (צילום: שרון צור)
דודו ביטון (צילום: שרון צור)
מאמן הקבוצה שלומי דורה, שכבר אחרי המשחק הראשון שלו בקבוצה נגד הפועל נוף הגליל ראו שינוי דרמטי ביכולת של השחקנים, יערוך היום את הופעת הבכורה שלו במשחק ביתי. דורה רוצה להפתיע את היריבה החזקה שרוצה לעלות בתום העונה לליגת העל.
על פי האימונים השבוע דורה שוקל לערוך מספר התאמות בהרכב. ג'ייק רוזינסקי ויובל יוסיפוביץ ככל הנראה יפתחו בהרכב. גם החלוץ הצעיר גל קעטבי צפוי לקבל קרדיט בהרכב. מי שבספק להרכב ולמשחק הוא החלוץ אליאור סיידר, שמושך פציעה.
2 צפייה בגלריה
שלומי דורה (צילום: שרון צור)
שלומי דורה (צילום: שרון צור)
שלומי דורה (צילום: שרון צור)
במשחק היום הפוקוס יתמקד בחלוץ דודו ביטון, שבקבוצה כבר מצפים לראות אותו כובש. זה יהיה משחקו השלישי במדי עפולה. ביטון הגיע כהבטחה גדולה ונגד נוף הגליל הוא הראה לא מעט מהפוטנציאל שלו. ביטון הציג יכולת טובה באימונים שלפני ראשל"צ, נראה חד ומפוקס. עפולה כדי לנצח ובכלל כדי לשרוד בליגה חייבת את השערים שלו.
מי שלא מרוצה ממעמדו בקבוצה מאז ששלומי דורה הגיע הוא הקשר הצעיר המקומי אפיק כהן, שלא שיחק נגד הפועל נוף הגליל.
בתוך כך, בשבוע הבא הוועדה המייעצת לניהול הקבוצה תתכנס כדי להכריע במספר תחומים כמו מחנה אימונים לתקופת הפגרה ולגבי המשך עבודתם בקבוצה של הצוות המקצועי - מאמן השוערים אריק שמואלי ומאמן הכושר שרון כץ.
יש לציין כי לוועדה המייעצת הצטרף חבר נוסף והוא מנהל האצטדיון עמית אשכנזי, שנחשב לאחד האנשים הקרובים לראש העיר אבי אלקבץ.
עוד בהיבט הניהולי - המנהלן של הקבוצה שמעון פרי ומנהל מחלקת הנוער עמי אסייג יהיו מעורבים מעתה באופן הרבה יותר אינטנסיבי בניהול הקבוצה בדגש על ההערכות לקראת חלון העברות שיפתח בחודש ינואר.