הפועל עפולה בכדורסל זכתה ביום רביעי בגביע הליגה הלאומית וראש העיר אבי אלקבץ, שתומך רבות בספורט הייצוגי, מרוצה מאוד מהקבוצה ומההתנהלות שלה. אלקבץ הגיע למשחק הגמר ושמח לראות את קפטן הקבוצה מקסים קיקוס מניף את הגביע.
1 צפייה בגלריה
צילום: אודי ציטיאט
צילום: אודי ציטיאט
צילום: אודי ציטיאט
"קצת נחת מקבוצת הכדורסל שהיא קבוצה מצוינת – מאוזנת וחזקה", אמר אלקבץ לאתר 'מיינט העמק', "הנהלת קבוצת הכדורסל עושה עבודה נהדרת. ההתנהלות הכספית שלה טובה והתוצאות גם מגיעות. הייתי בכמה משחקים של הקבוצה לאחרונה ושמחתי לראות קבוצה מגובשת שיש לה קהל שדוחף אותה".
ראש העיר עפולה אלקבץ מודה כי הוא רוצה שהכדורסל יחגוג בתחילת מאי עלייה לליגת העל. "אני לא רוצה להלחיץ, אך המטרה העונה היא לעלות לליגת העל", הבהיר, "יש פה הזדמנות מאחר ושתי קבוצות עולות בתום העונה. זה מגדיל את הסיכוי לעלות ולכן וצריך לנסות לנצל את זה".
מנגד בנוגע לכדורגל, קשה להאמין שאלקבץ מרוצה ועל כך אמר לאתר 'מיינט העמק': "אני מאמין שהכדורגל, אחרי פתיחה לא כל כך מוצלחת, יעלה בקרוב על דרך המלך, הקבוצה תשיג תוצאות והלחץ ישתחרר".
לגבי ההתמודדות של הקבוצה בתחתית הליגה, בשלב הזה של העונה, אמר ראש העיר: "אנחנו נישאר בליגה ואת המסקנות שלנו נסיק תוך כדי תנועה. בעונה הבאה נכין קבוצה טובה. אני רוצה להזכיר שנקודת הפתיחה של העונה הזו היתה גרעון של כ-4 מליון שקל. זה לא פשוט להתנהל בגרעון כזה".