הפועל בית שאן השיגה הערב ניצחון שני ברציפות בתוצאה 1:2 על הפועל טירת כרמל ויש לה עכשיו שש נקודות. הקבוצה שפתחה את העונה גרוע - ארבעה הפסדים רצופים - מתחילה להתאושש ולהתייצב מקצועית.
1 צפייה בגלריה
אביב דודו ואליאור אוחיון (צילום: דוברות הפועלבית שאן)
אביב דודו ואליאור אוחיון (צילום: דוברות הפועלבית שאן)
אביב דודו ואליאור אוחיון (צילום: דוברות הפועלבית שאן)
זה היה משחק חד-צדדי שבו בית שאן שלטה באופן מוחלט במשחק. טירת כרמל הסתגרה בהגנה ובנתה את משחקה ההתקפי על מתפרצות. היא עלתה ליתרון מוקדם בדקה ה-14, אבל זו היתה רק שאלה של זמן מתי החניכים של רפי בוסקילה יכבשו. בית שאן יזמה כל המשחק והחמיצה לא מעט.
בשורה התחתונה, בית שאן הצליחה לכבוש משני מצבים נייחים. השער הראשון נכבש מראשו של אליאור אוחיון לאחר בעיטת עונשין שביצע אייל ברזאני. את שער הניצחון הדרמטי בדקה ה-91 כבש מבעיטת עונשין מושלמת מכ-25 מטר אביב דדו.
בשורות בית שאן הצטיין הקשר האחורי אסף בוסקילה, שפשוט היה מצוין היום. חבריו לקבוצה החמיאו לו מאוד על הנחישות שהביא למשחק.
המאמן רפי בוסקילה הצליח לייצב את הקבוצה לאחר הפתיחה הקשה והמייאשת ועכשיו המטרה שלו היא להמשיך ברצף ההצלחות כדי להתקדם לחלק העליון של הטבלה.
מנכל הקבוצה שראל אזולאי אמר לאחר המשחק: "ניצחון כל כך חשוב. אני גאה בשחקנים. חבורה של גברים. לחימה לאורך כל 90 הדקות. אני שמח שהחזרנו את השמחה לאוהדים".
היו"ר אילן אבוטבול התייחס הערב לתקופה הקשה של הקבוצה ואמר: "לא היינו בלחץ. אנחנו מכירים את הסגל שלנו והיתה לנו סבלנות ולכן לא עשינו גם שום מהלך פזיז. לרגע לא חשבנו להחליף מאמן. אין שליפות בכדורגל. רפי הכין את הקבוצה והוא גם זה שימשוך אותה קדימה".
ביום שישי בשעה 14:30 תשחק הקבוצה בחוץ נגד פרדס חנה.