הפועל נוף הגליל עדיין ללא ניצחון ליגה העונה. אתמול הפסידה הקבוצה במשחק חוץ להפועל עכו בתוצאה 0:1, לאחר שהציגה משחק לא טוב שהעלה הרבה סימני שאלה לגבי המשך העונה. נוף הגליל שמה לעצמה למטרה להתברג בפלייאוף העליון ולכן היא חייבת להשתפר בהקדם. המאזן כרגע הוא נקודה מתוך תשע אפשרויות.
1 צפייה בגלריה
איתי מרדכי וליעד אלמליח (צילום: שרון צור)
איתי מרדכי וליעד אלמליח (צילום: שרון צור)
איתי מרדכי וליעד אלמליח (צילום: שרון צור)
מאמן הקבוצה איתי מרדכי עשה מספר שינויים בהרכב ובתפקוד השחקנים לקראת המשחק. עידן גולן קיבל קרדיט ופתח בהתקפה בכנף ימין, גיא דיין חזר לשחק במרכז הקישור והקשר האחורי רועי שוקרני הוסט לעמדת המגן הימני. פתיחת המשחק היתה טובה, אך לאחר מכן הקבוצה לא שיחקה טוב. הדבר התבטא בעיקר בחוסר כימיה בין השחקנים. אוהדים שנכחו במשחק היו מאוכזבים מאוד מהיכולת של הקבוצה.
"הקבוצה עדיין לא מחוברת", אמר בלם הקבוצה ליעד אלמליח, "משחק למשחק יש דברים שמשתפרים ויש דברים רחוקים ממה שאנחנו רוצים שכך זה יראה. אני רוצה להאמין שברגע ששחקנים מרכזיים יכנסו לכושר, דברים יראו אחרת. מה שנשאר לנו השחקנים בתקופות כאלה, שהן פחות טובות, זה להיות ביחד ולעבוד קשה".
פתיחת מאכזבת.
"אנחנו השחקנים אחראיים לפתיחת העונה המאכזבת וגם אנחנו אלה שנרים את הקבוצה ונשים אותה על המסלול שהיא צריכה להיות בה".
בסוף המשחק כינס המאמן מרדכי את השחקנים ודיבר על אכזבתו מהתוצאה ומהדרך. "איתי דיבר מהבטן ואמר לנו דברים נכונים, יותר על עניין של גישה ולא של כדורגל", ציין אלמליח, "ישנם ימים שמבחינת כדורגל לא הולך, אבל יש דברים מנטאליים שצריך להביא מהבית. אני בטוח שכמו שכל השחקנים עצבניים אחרי משחק ולוקחים את זה קשה, גם איתי לקח את זה קשה. אני בטוח שנגיע למשחק הבא טובים יותר. יאמר לזכותו של איתי שהוא עובד ימים ולילות כדי שהקבוצה תצליח. הוא מכין אותנו להרבה תרחישים במשחק, אך לצערי אנחנו נופלים דווקא בדברים הקטנים. אני רוצה להאמין שדברים יתחברו בקרוב. איתי הוא אחד המאמנים הטובים שהיו פה ועברתי פה לא מעט מאמנים".
בתוך כך, המגן הימני עודד אלקיים שהחל להתאמן בקבוצה צפוי לחתום ובכך תיפתר הבעיה המקצועית שהיתה לקבוצה בעמדה הזו.