המגן השמאלי קובי מור סיכם בהפועל נוף הגליל לעונה הקרובה. הוא יחליף בעמדה הזו את המגן השמאלי אלי בלילתי שעזב בסוף העונה שעברה וחתם בהפועל חיפה מליגת העל.
2 צפייה בגלריה
צילום: הפועל נוף הגליל
צילום: הפועל נוף הגליל
צילום: הפועל נוף הגליל
מור הוא בוגר מחלקת הנוער של מכבי נתניה. את העונה שעברה התחיל בהפועל פתח תקווה, בינואר עבר להפועל קרית שמונה מליגת העל ובשורותיה רשם 13 הופעות. בקרית שמונה אמרו היום כי מדובר בהחתמה טובה עבור נוף הגליל.
מור נפגש היום עם המנהל המקצועי רועי כהן ומנהל הקבוצה שרון סויסה וסיכם את תנאיו. הוא יחתום סופית לאחר שמנכ"ל הקבוצה גיל ברעם יחזור מחופשה בארה"ב.
המאמן איתי מרדכי הצהיר בתחילת השבוע כי בימים הקרובים יגיעו שחקני רכש, אחרי שהיה נדמה כי הקבוצה מתקשה בצירוף שחקני רכש חדשים בשל הבעיות הכספיות. מרדכי עמד במילתו.
עכשיו צריך לראות אילו שחקנים תביא הקבוצה לשתי עמדות מפתח נוספות שחסרות להרכב - בלם לצידו של ליעד אלמליח וחלוץ מרכזי. השאיפה של המנהל המקצועי רועי כהן ומרדכי היא שלעמדות האלה יגיעו שני שחקנים בכירים.
לאט לאט הולך ומתגבש לו הרכב שכרגע כולל את - שגיא מלול, ליעד אלמליח, אחמד קסום, קובי מור, פדרו פטארצי, ים כהן, גיא דיין ויובל אבידור. מרדכי יחד עם עוזרו מנו הרוניאן בהחלט עשויים לשלב גם בהרכב את אחד הצעירים בוגרי מכבי חיפה - מיכאל בן ברוך, גיא דהן ומחמוד ג'אבר.
2 צפייה בגלריה
הצוות המקצועי. יש הרכב באופק (צילום: שרון צור)
הצוות המקצועי. יש הרכב באופק (צילום: שרון צור)
הצוות המקצועי. יש הרכב באופק (צילום: שרון צור)
בתוך כך, קבוצת הנוער של המועדון, תחת הדרכתו של המאמן סמי מיכאלוב, שתשחק בעונה הקרובה בליגת העל קיימה אתמול משחק אימון ראשון נגד קבוצה של שחקנים שנבחנו עבור הקבוצה הבוגרת. ביום חמישי הקרוב תשחק הקבוצה משחק אימון נגד הנוער של מכבי חיפה ולאחר מכן משחק אימון נגד הנוער של הפועל קרית שמונה.