שוער הפועל נצרת עילית בשנתיים האחרונות אבי אבגי לא ימשיך לעונה שלישית. אבגי בן ה-40 הציג שנתיים מוצלחות מאוד והיה בין השחקנים שגרמו להצלחת הקבוצה בשנתיים האחרונות.
1 צפייה בגלריה
אבי אבגי. לראשונה בפלייאוף העליון לא ספג
אבי אבגי. לראשונה בפלייאוף העליון לא ספג
אבי אבגי. לראשונה בפלייאוף העליון לא ספג
הסיבה העיקרית שאבגי לא ממשיך היא כלכלית. זאת מכיוון שהקבוצה הולכת לעונה פיננסית ולכן היא נאלצת לצמצם עלויות. מי שצפוי לקבל את הקרדיט הוא השוער שגיא מלול.
כאמור אבגי הציג שנתיים מצויינות בנצרת עילית. הוא חזר הביתה, למקום בו החל את הקריירה שלו, ורצה לסגור מעגל - עלייה לליגת העל. ההישג הזה חמק מידיו במחזור האחרון של העונה שעברה.
השוער הוותיק כבר קיבל מספר הצעות מקבוצות בכירות בליגה א' וכן ממספר קבוצות מהליגה הלאומית.
מנכ"ל הפועל נצרת עילית גיל ברעם: "היה לנו חשוב שאבי יחזור אלינו לשלבי הסיום של הקריירה שלו. החלום היה לעלות איתו לליגת העל ולקשור אותו אחר כך למועדון. בשנתיים האחרונות הוא היה אחד השוערים הטובים בליגה הלאומית. מאחל לו את כל הטוב שבעולם. סיימנו בצורה יפה ומכבדת. הוא דוגמא ומופת איך להתנהל מבחינה ספורטיבית ומקצוענית. אני אוהב אותו ברמה האישית. התחברתי אליו מאוד".
על שגיא מלול אמר המנכ"ל ברעם: "הוא כבר בן 25. כשהיה שחקן נוער הוא נחשב לאחד השוערים הטובים בארץ. בגלל אילוצים של הקבוצה הוא מצא את עצמו בספסל הרבה מאוד זמן. עכשיו הוא קיבל את המפתחות בגיל הנכון. יש לו את היכולת להגיע לרמות הגבוהות של השוערים בארץ. הכל תלוי בו. אנחנו את שלנו עשינו. נשתדל לבנות לו הגנה חזקה. אני סומך עליו בעיניים עצומות".