מאמן הכושר, שרון כץ, חוזר לעבוד בהפועל עפולה אותה עזב לפני מספר עונות כדי לעבוד בצוותא עם המאמן ירון הוכנבוים. למעשה, כץ אחרי שנים של שיתוף פעולה עם הוכנבוים יוצא לדרך חדשה בקריירה שלו.
2 צפייה בגלריה
שרון כץ חזר הביתה (צילום: שרון צור)
שרון כץ חזר הביתה (צילום: שרון צור)
שרון כץ חזר הביתה (צילום: שרון צור)
בשנתיים האחרונות היה שותף כץ להצלחה הגדולה של הפועל נצרת עילית, שכמעט הסתיימה בהעפלה לליגת העל. כץ אימן תקופה קצרה בליגת העל בהפועל עכו, אך למרות זאת הוא היום מוערך כאחד ממאמני הכושר הטובים בארץ. איש מקצועי מאוד, מחויב, מסור ובעל יחסי אנוש מצוינים. זו רק שאלה של זמן מתי יעבוד באופן קבוע בליגה הבכירה. זה יכול לקרות עם עפולה או עם קבצה אחרת.
ההחלטה של מאמן עפולה פליקס נעים וההנהלה להחזיר את כץ לעפולה היתה מההחלטות הראשונות שקיבלו וגם מהמוצדקות. אין סיבה שמאמן כושר כל כך מוערך כמוהו לא יעבוד בקבוצה בה שיחק בעבר והתפתח בה כמאמן.
"שמח לחזור לעבוד בעפולה. מבחינתי היה טבעי שבשלב מסוים זה יקרה .אחרי שנתיים מוצלחות בנצרת עילית", אמר כץ לאתר 'מיינט העמק', "אני חוזר למקום שנתן לי את הצ'אנס הראשון ואני בטוח שאחזיר לכולם בעבודה קשה על המגרש. מחכה כבר לפתיחת האימונים ולעבודה עם הצוות והסגל החדש שנבנה בעפולה. שיהיה לנו בהצלחה".
2 צפייה בגלריה
שרון יונה. האיש החזק בנוער (צילום: שרון צור)
שרון יונה. האיש החזק בנוער (צילום: שרון צור)
שרון יונה. האיש החזק בנוער (צילום: שרון צור)
בשנתיים האחרונות שימש כץ גם כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער של עפולה. בתפקיד זה החזיר כץ את קבוצות המחלקה להישגיות כשגולת הכותרת היתה העפלתה של קבוצת הנוער חזרה לליגה הלאומית. אין ספק שכץ עשתה עבודה טובה בתפקידו והדרך שנחיל לצד השקעה אישית עצומה הוכיחו את עצמם. האם הוא ימשיך בתפקיד? כרגע העניין לא ברור. ההחלטה תתקבל בימים הקרובים אצל מי שאמור להיות האיש החזק במחלקת הנוער בעונה הבאה שרון יונה. השניים צפויים להיפגש ולאחריה תצא הודעה אם כץ נשאר או עוזב.