מה קורה עם הפועל בית שאן בעונה הבאה? כרגע, כלום ושום דבר. הקבוצה מליגה ב' למעשה משותקת – לא ברור מה גובה התקציב בגלל החובות הכבדים, אין מאמן ואין סגל שחקנים.
1 צפייה בגלריה
היו"ר אילן אבוטבול (צילום: שרון צור)
היו"ר אילן אבוטבול (צילום: שרון צור)
היו"ר אילן אבוטבול (צילום: שרון צור)
בחודשיים אחרונים פורסם כי איש עסקים עשוי לקחת לידיו את ניהול הקבוצה ולהצעיד אותה חזרה לימיה היפים. היו מספר פגישות איתו, כוונותיו טובות, אבל בשורה התחתונה המהלך הזה תקוע. עוד פגישה עוד פגישה,אך עדיין אין תכל'ס.
לפיכך, ולאור המצב הקשה הנהלת הקבוצה הנוכחית – היו"ר אילן אבוטבול, המנכ"ל שראל אזולאי וחבר ההנהלה מוטי דיין - קיבלו החלטה לסיים את תפקידם. כלומר, להתפטר ולהחזיר את מפתחות הקבוצה לראש העיר ז'קי לוי.
השלושה אמורים ליזום פגישה בשבוע הבא עם ראש העיר ולהודיע לו הם כי החליטו שלאור הסיטואציה שנוצרה הם עוזבים. האם יצליח לשכנע אותם להישאר?.
בשורה התחתונה עתיד הקבוצה והכדורגל בעיר בכלל תלוי בראש העיר ז'קי לוי. קשה להבין מדוע הוא לא מוביל מהלך דרמטי להבריא אחת ולתמיד את הענף הזה. לפנות זבל זה חשוב, לדאוג לקשישים זה חשוב, לטפל בחינוך זה הכי חשוב, אך גם לדאוג לקבוצת הכדורגל זה חשוב. הכדורגל בבית שאן הוא לא עוד נדבך, הוא ה-נדבך שמאפיין את העיר, נותן אופק להמון ילדים והוא גם עיסוק ספורטיבי-חינוכי שמקפל בתוכו ערכים רבים.
יו"ר הפועל בית שאן אילן אבוטבול מסר כי ההנהלה שוקלת את המשך דרכה ובשבוע הבא תתקיים פגישה עם ראש העיר לגבי המשך עתידם בקבוצה..