מנכ"ל הפועל עפולה לשעבר, תומר רחמים, החליט הבוקר להגיב לדיבורים ולגל השמועות סביב המשחק ביום שני בין הפועל עפולה להפועל כפר סבא, המשחק האחרון של העונה. כזכור, המשחק לא קובע מאומה לעפולה ואילו לכפר סבא מדובר במשחק שבו היא חייבת לנצח כדי להעפיל לליגת העל.
1 צפייה בגלריה
תומר רחמים (צילום: שרון צור)
תומר רחמים (צילום: שרון צור)
תומר רחמים (צילום: שרון צור)
"אני שומע את כל 'הריקושטים' בתקשורת וברחוב הספורטיבי לגבי הפועל עפולה, החברות בין יגאל אנטבי לאופיר חיים ושהפועל עפולה 'לכאורה' תשחק משוחרר בגלל שאופיר אימן בעפולה. כאחד ששירת את המערכת שנים רבות כל האימרות האלה מקוממים אותי", אמר רחמים לאתר 'מיינט העמק', "מקומם אותי שמועדון שחרט על דיגלו להיות ספורטיבי ולשאוף למצוינות מוכפש בשבוע האחרון. לאורך כל השנים ששימשתי בעל תפקיד כזה או אחר. מועדון הפועל עפולה תמיד שמר על ספורטיביות ושאף למצוינות. אני לא מאמין שהפעם משהו ישתנה".
"אני מאמין בכל ליבי ומהיכרות עם השחקנים שהם יעלו על כר הדשא ויתנו את כל כולם על מנת לנצח", הוסיף רחמים, "בל נשכח שיש לשחקנים מענקי מיקום וככל שיסיימו במקום גבוה יותר כך המענק שלהם יהיה גבוה בהתאם. דבר נוסף, הפועל נצרת עילית תלויה גם בעצמה וחייבת לנצח ברמלה. מאחל לכולם שרק הספורט ינצח".