יו"ר הפועל נצרת עילית רוני ליקוורניק, שעומד בראש המועדון כבר 12 שנה ברציפות, משוכנע שהעונה יש הזדמנות בלתי חוזרת לעלות לליגת העל. כלומר, לחזור לליגה של הגדולים.
2 צפייה בגלריה
רוני ליקוורניק עם גיל ברעם (צילום: שרון צור)
רוני ליקוורניק עם גיל ברעם (צילום: שרון צור)
רוני ליקוורניק עם גיל ברעם (צילום: שרון צור)
"הליגה אומרת לנצרת עילית: 'יש לכם אפשרות לעלות ליגה, ללא השקעה אדירה ועם סגל שגובש נכון'", אמר היו"ר, "אם לא היו פציעות היינו במצב יותר טוב. אפשר לעלות ליגה העונה. תבין, אנחנו בצמרת וזה בלי הרכש הכי משמעותי שלנו שעדיין לא התחיל את העונה - יובל שאוט".
מה סוד ההצלחה?
"יש לנו קבוצה מגובשת - השחקנים והצוות המקצועי ביחד".
אתה בא רק למשחקים. למה?
"אני בקשר כמעט כל שעה עם מנכ"ל הקבוצה גיל ברעם. למרות שאני לא נוכח הרבה אני חי ונושם את הקבוצה כל הזמן. גיל עושה עבודה נהדרת. הוא ואני לא שוכחים מאיפה באנו, איך התחלנו ולאן הגענו עכשיו. ביום שישי בעפולה היתה לי שיחה עם יגאל אעידן – ראש מערך האבטחה של המגרש בעפולה. הוא אמר לי שאין מועדון כמו נצרת עילית ואין כמו גיל. יגאל זה אחד שראה את כל הקבוצות בארץ והוא אומר לי שהניהול של גיל הוא ברמה אחרת, שאין אפילו אצל קבוצות בליגת העל. זה ריגש אותי".
2 צפייה בגלריה
ירון הוכנבוים (צילום: שרון צור)
ירון הוכנבוים (צילום: שרון צור)
ירון הוכנבוים (צילום: שרון צור)
איך המאמן ירון הוכנבוים של העונה וחצי האחרונות לעומת המאמן שהכרת בעבר?
"ירון הוא טקטיקן מעולה. הוא בתוך המשחק כול כולו. הוא מקצוען בכל רמח אבריו ומרגישים את זה בכל שנייה לידו. אין ספק שהוא התבגר וזה לטובתו".
הקבוצה מקבלת עוד סיוע כספי מלבד העירייה?
"יש לנו ספונסרים שלא היו לנו בשנים הקודמות. כמובן ענן שמשום, שאין שנה שהוא לא נתן כסף. לא עזב אותנו אף פעם".
לדעתך צריך לחזק את הקבוצה?
"כן, חסר לנו חלוץ. מעבר לזה ומבלי להעביר ביקורת מקצועית מפריע לי שאנחנו לא דורסים קבוצות כשיש לנו את המומנטום".
בסך הכל מרוצה.
"כן בהחלט. אני שמח שהצלחנו לחבר לקבוצה את חניכי המכינה הקדם צבאית 'תבור'. הם באו למשחק נגד איכסל ואנחנו מצפים לראות אותם גם בדרבי בשישי נגד אחי נצרת".