הפועל עפולה נשארה עונה נוספת בליגה הלאומית: בתום 30 משחקי הליגה הסדרה, שהסתיימו בכישלון מקצועי מהדהד, הגיע הפליאוף התחתון המוצלח מאוד - שישה ניצחונות רצופים ותוצאת תיקו אחת. המאזן המדהים הזה השאיר את הקבוצה בליגה וגם ללא מבחני הישרדות.
2 צפייה בגלריה
יוסי ג'אנח עם מאמן השוערים אריק שמואלי
יוסי ג'אנח עם מאמן השוערים אריק שמואלי
יוסי ג'אנח עם מאמן השוערים אריק שמואלי
(צילום: דוברות הפועל עפולה)

ההצלחה בפלייאוף התחתון היא הישג של איש אחד - המאמן יוסי ג'אנח. בפעם הראשונה שלו כמאמן בוגרים הוא עשה את הבלתי ייאמן. להדביק לו את התואר 'קוסם' במקרה הזה לא תהיה הגזמה בכלל. הוא לקח קבוצה כושלת והפך אותה בתוך זמן קצר לווינרית.
לפיכך, המאמן יוסי ג'אנח יאמן את הפועל עפולה גם בעונה הבאה. זה מה שהוא סיכם עם הנהלת הקבוצה כשהגיע - תשאיר את הקבוצה בליגה ואתה ממשיך גם בעונה הבאה. וכך יהיה. וגם אין ספק שמגיע לו. עמד במשימה בצורה מרשימה ביותר.
חשוב לציין, רבים הרימו גבה כשג'אנח מונה לאמן וזאת מתוך סיבות הגיוניות - הוא מעולם לא אימן בוגרים והוא לא מכיר את הליגה הלאומית. אז כידוע - בכדורגל אין חוקים וג'אנח הוכיח שלחשוב מחוץ לקופסה זה לא תמיד רע.
מה לגבי שאר הצוות המקצועי? לגבי המנהל המקצועי מאור בורג לא ברור עדיין אם הוא ימשיך. יש לו הצעות משתי קבוצות והוא יצטרך להחליט בימים הקרובים.

2 צפייה בגלריה
שרון כץ
שרון כץ
מאמן הכושר שרון כץ
(צילום: שרון צור)
קראו גם:

לגבי שאר הצוות הכול נמצא בידיו של המאמן ג'אנח. הוא יחליט מי ימשיך לעבוד איתו ומי לא. בהנהלה רוצים שכולם ימשיכו, אבל אם ג'אנח ישכנע אותם אחרת לגבי איש צוות כזה או אחר לא תהיה מצדם התנגדות.
לפיכך, בימים הקרובים יתברר מעמדם של מאמן השוערים אריק שמואלי, מאמן הכושר שרון כץ ועוזר המאמן מיכאל טטרו.