הפועל עפולה הגיעה לחירות כלכלית: בחודשיים האחרונים סיימה הפועל עפולה לשלם חובות עבר שנפרשו על פרק זמן של חמש שנים.
2 צפייה בגלריה
ראש העיר עפולה אבי אלקבץ
ראש העיר עפולה אבי אלקבץ
ראש העיר עפולה אבי אלקבץ
(צילום: שרון צור)

לפיכך, תקציב המועדון עכשיו מאוזן לחלוטין והוא לא כולל גירעון שוטף או גירעון מצטבר. בהנהלת עפולה אף מתגאים בכך שבחשבון הבנק יש אפילו יתרת זכות שיכולה לשלם שכר שחקנים של כמה חודשים קדימה. מי שאחראי למצב הזה והוא גם זה שמקבל את כל המחמאות הוא מנכ"ל הקבוצה שמעון פרי.
תשלום חובות העבר היו חלק מהתקציב השנתי שקיבל המועדון מהעירייה. ראש העיר אבי אלקבץ, שתומך מאוד בקידום הספורט, היה זה שדאג למסגרת תקציבית שבה יושלמו כל החובות - אחת ולתמיד. ולכן, החל מעונת המשחקים הבאה, 2024/2025, כל התקציב של המועדון מהעירייה יושקע אך ורק במטרות הקבוצה. כלומר, תקציב המועדון יעמוד בעונה הבאה על 3.1 מיליון שקל - תקציב שיא.

2 צפייה בגלריה
הנהלת הפועל עפולה והצוות המקצועי
הנהלת הפועל עפולה והצוות המקצועי
הנהלת הפועל עפולה והצוות המקצועי
(צילום: דוברות הפועל עפולה)
קראו גם:

האם התקציב הזה יאפשר לבנות סגל שיתמודד על עלייה לליגת העל? בהנהלה עדיין לא החליטו האם זו צריכה להיות מטרת העל בעונה הבאה, אבל זה בהחלט נושא שידונו בו בימים הקרובים.
בתוך כך יש לציין כי ישנם גורמים במועדון שחושבים שצריך להשקיע יותר במחלקת הנוער ולהקציב כחצי מיליון שקל, מתוך ה-3.1 מיליון שמגיע מהעירייה, במחלקת הנוער.
בשורה התחתונה: לראשונה אחרי הרבה שנים הפועל עפולה תתנהל ללא חובות והיות ומדובר בכספי ציבור מצופה מהנהלת המועדון להתנהל באחריות ותחת מסגרת תקציבית נוקשה וקשוחה.