הפועל נוף הגליל הצליחה העונה עם שלושת הזרים ששיחקו בשורותיה - נתון זה הוא אחד הפרמטרים שהביאו את הקבוצה לעלות לליגת העל.
2 צפייה בגלריה
]דרו פטארצי ומתיאוס לימה
]דרו פטארצי ומתיאוס לימה
]דרו פטארצי ומתיאוס לימה
(צילום: שרון צור)
מתיאוס לימה, החלוץ הברזילאי הוא ללא ספק בינגו גדול. שחקן חזק מאוד, טכני, עם החלטות טובות על הדשא. מתיאוס הוא גם שחקן חכם ואהוד. עקב האכילס שלו הוא הפציעות שהביאו להיעדרותו. אין ספק כי לולא הפציעות היה לימה רושם הרבה יותר משמונת השערים שכבש עד כה בליגה.
2 צפייה בגלריה
דיויד אקואה
דיויד אקואה
דיויד אקואה
(צילום: שרון צור)
גם הקשר האחורי, הברזילאי פדרו פטראצי, נחשב סיפור הצלחה. פטראצי הוא קשר אגרסיבי עם יכולות טכניות מאוד גבוהות שמשרה רוח טובה על הקבוצה. פטראצי הוא בדיוק הקשר שמתאים לשיטת הלחץ של המאמן ירון הוכנבוים.
דיויד אקואה הגיע לנוף הגליל מהנוער של מכבי חיפה בזכות המנהל המקצועי רועי כהן. אקואה (19), שחקן בעל ממדים פיזיים אדירים, הוכיח העונה שהוא רץ למרחקים ארוכים והליגה הלאומית קטנה עליו. בנוף הגליל מקווים, ואף עושים מהלכים בכיוון, להשאירו בקבוצה הבאה בקבוצה. לשם כך דרושה הסכמת מכבי חיפה להאריך את השאלתו.
קראו עוד >>>
סימן השאלה הגדול עכשיו הוא מי מבניהם יישאר בעונה הבאה? שאלה שעליה יצטרכו בקבוצה לענות בהקדם. אקואה הצעיר שייך למכבי חיפה, כך שקשה להעריך איך יתפתחו הדברים מול הירוקים; פדרו פטארצי נחשב לקשר האחורי הטוב בלאומית, כך שיש לו גם מה לתרום בליגת העל; מתיאוס לימה חלוץ מצוין, אך השאלה לגביו האם האיכויות שלו מספיקות לליגה הראשונה.