הפועל עפולה לא מרימה ידיים במאבק על ההישארות בליגה הלאומית. הערב (שני) ב'מושבה' היא הביסה את הפועל פתח תקוה בתוצאה 1:4 וטיפסה למקום ה-14 המוביל למבחנים על חשבונה של בני לוד, שמשחקיה הוקפאו עד יום ראשון שכן שחקניה נמצאים בבידוד. עפולה עברה את לוד והיא מובילה מעליה בפער של נקודה אחת בלבד.
3 צפייה בגלריה
שלומי דורה
שלומי דורה
שלומי דורה
(צילום: שרון צור)
השחקנים של המאמן שלומי דורה הציגו את משחקם הטוב ביותר מזה תקופה ארוכה והיו עדיפים על יריבתם. זה היה הניצחון השלישי ברציפות של עפולה. נראה כי דורה מצא את שלישית ההגנה היציבה שכוללת את נתנאל גולדמן, ערן אזרד ואסף אריאלי. שחקן נוסף שהתעורר פתאום ומציג את איכויותיו הוא החלוץ דודו ביטון, שמשחק שלישי ברציפות שהוא כובש.
3 צפייה בגלריה
ערן לוי
ערן לוי
ערן לוי
(צילום: שרון צור)
הקשר ערן לוי בישל לדודו ביטון את אחד הבישולים היפים שנראו העונה בכל הליגות בארץ. אליאור סיידר כבש צמד וגם נתנאל גולדמן כבש. המאמן דורה בהחלט יכול להיות מעודד מהיכולת של שחקניו, שמגיעים למשחק האחרון של העונה נגד הפועל נוף הגליל בכושר טוב ובביטחון אישי מצוין.
3 צפייה בגלריה
דודו ביטון
דודו ביטון
דודו ביטון
(צילום: שרון צור)
עפולה עוד רחוקה מלהבטיח את המקום ה-14 המוביל למבחנים נגד ליגה א'. עיקר הבעיה היא שעפולה לא תלויה בעצמה - היא תלויה בתוצאות של בני לוד, שהחל מיום ראשון כאמור תחזור לשחק שלושה משחקים רצופים.
מצטיין המשחק: הקשר ערן לוי. הציג משחק התקפי מצוין. היה פעלתן מאוד, מדויק, חד ונחוש.
מיד אחרי הניצחון הערב על פתח תקוה אמרו בעפולה שכמה חבל שהם לא ניצחו את בני לוד במשחק הכי חשוב בפלייאוף - זה היה משחק המפתח במאבק על המקום ה-14.