1. שתי קבוצות, מטרות שונות, אז איך הסגנון דומה?
"איכסל ואחי נבנו הקיץ באופן שונה במטרה להגיע להישגיות, איכסל קרובה להבטיח את ההישארות ואחי קרובה להחתים מאמן שלישי. אחי משחקת כדורגל שמרני בשאיפה לא לספוג ומסתמכת על איכות של הקו הקדמי שעדיין חסרה את השחקן שיוכל לתפעל את 4 החלוצים המוכשרים שלה. ולמרות המיקום ספגה מעט שערים (15) ביחס לאיכסל שמדגדגת את הצמרת וספגה כבר 23 שערים, ולמרות השינויים הכפויים במרכז ההגנה כאשר 3 הבלמים שלה פצועים עדיין מצליחה לשמור על יציבות.
4 צפייה בגלריה
רז משולם
רז משולם
רז משולם
(צילום: פרטי)
"הקבוצות שואפות תמיד לא להפסיד אך ההבדל הוא בהתאמות בעמדות ההתקפיות כאשר באיכסל הם משלימים אחד השני וכאשר אחד חסר מורגש חסרונו. בזמן שבאחי רק כשאחד מהם חסר הקבוצה שקטה ומצליחה לייצר מצבי הבקעה. תיקו יספק את שתיהן וירגיע את המועדונים לשבוע נוסף".
4 צפייה בגלריה
אדהם האדיה
אדהם האדיה
אדהם האדיה
(צילום: שרון צור)
2. כיצד אחי תצליח לממש את הפוטנציאל?
"במערכות בריאות יש הררכיה ברורה מאוד שמתוכה שחקנים אלמוניים מצליחים לפרוץ במעט ההזדמנויות שניתנות להם, באחי יש סגל שבכל עמדה הביאו שחקן שמיועד לשחק בהרכב מה שגורם לחוסר שקט בחדר ההלבשה וציפיות מיותרות של ההנהלה והשחקנים. היכולת לדעת מי הטוב והדומיננטי באותו פרק זמן היא החשובה לאחי נצרת, ואפשר לקחת דוגמא מעפולה שלקחה מאמן ונותנת לו את השקט לבנות את עצמו ואת הקבוצה מהסגל הקיים ואז המטרות מושגות מאליהן. אדהם האדיה יוכיח שהוא המאמן שיוביל את אחי אם רק יקבל את השקט".
4 צפייה בגלריה
המאמן רומן זולו
המאמן רומן זולו
המאמן רומן זולו
(צילום: שרון צור)
3. מרוב עשן לא רואים את האש?
לפני ואחרי המפגשים הפיקנטיים יש הרבה עשן מסביב, ולרוב הוא מתפזר רק כמה ימים לאחר המשחק. שוכחים שבאמצע יש גם משחק, הפעם נדמה שכל קבוצה מרוכזת במטרות שלה ולא עסוקה בלמנוע מהאחרת להשיג אותה.
4. האם הפועל עפולה תצליח לברוח מהתחתית על חשבון הפועל נוף הגליל?
"מרבית תשומת הלב ניתנת לנוף הגליל במשחק כזה שמבחינתה חייבת שלוש נקודות כדי להתבסס במקום הראשון. היתרונות בולטים והחוסן המנטאלי היציב משקף שתי קבוצות רחוקות אחת מהשנייה. לעפולה יש רק מה להרוויח מהמפגש והיא חייבת לחכות לטעות של נוף הגליל בשביל לצאת עם משהו בסיום".
4 צפייה בגלריה
המאמן ירון הוכנבוים
המאמן ירון הוכנבוים
המאמן ירון הוכנבוים
(צילום: שרון צור)
5. ליגה, גביע, ומה שביניהן?
"מבחינת המעמד אין הבדל בין הקבוצות, שתיהן רוצות לנצח ללא קשר למטרות. היוקרה שמסביב עושה את שלה ויש התנתקות מוחלטת מהמיקום בטבלה והשלב בגביע, מה שמבטיח לנו משחק פתוח כשכל מאמן רוצה לנצח בכל מחיר. וגם, לנוף הגליל יש מה להרוויח מהפסד במשחק הגביע כאשר כל האנרגיה שלה תהיה מנותבת לעליית ליגה. ומנגד לעפולה עליית שלב יכולה לגמור לה את הכוחות במאבקי ההישארות בליגה שעדיין לא הסתיימו".