חלק מרכזי בקניות לקראת החזרה לבית הספר הוא ההחלטה איזה תיק תלמיד לרכוש. אין ספק שאחד הדברים המשמעותיים עבור כל ילד הוא עם איזה תיק הוא יגיע ליום הראשון ללימודים, כמובן בהשוואה לחבריו מהכיתה. רגע לפני החלטנו לעשות לכם סדר בבלגן ויצאנו לבדוק מהם התיקים הכי אהובים על ילדי עפולה.
בחנות 'קרביץ' בעיר חברת 'קל־גב' היא החברה השלטת, בנוסף לתיקי Nici. התיק הכי נמכר והכי אהוב על הילדות השנה הוא ללא ספק החד־קרן (יצור מהאגדות) של 'קל־גב', שבקרביץ כבר אזל. התיקים כוללים ארבעה תאים, כולל תא תרמי לאוכל כדי שיישמר. התיק בעל גב אורטופדי פלוס תחתית אורטופדית, שנועד לנשיאת משקל רב על הגב. כמו כן הוא מגיע עם כיסוי לימים גשומים ואף כולל בתוכו אופציה להיפתח לשני תיקים נפרדים, שימושי בימים בהם הילדים לא צריכים לסחוב מערכת כבדה ויכולים להסתפק בתיק קטן יותר.
1 צפייה בגלריה
 תיק חד־קרן של 'קל־גב' | צילום: רוני שחר
 תיק חד־קרן של 'קל־גב' | צילום: רוני שחר
 תיק חד־קרן של 'קל־גב' | צילום: רוני שחר
גם תיקי המותג של Nici נחטפו - מדובר בתיקים של הכבשה הכי מפורסת עם אופציית הנצנצים המתחלפים. גם Nici תיק אורטופדי ובעל תחתית אורטופדית, אך בניגוד ל'קל־גב' הוא אינו נפתח לשני תאים ולא מכיל בתוכו תא תרמי לשימור האוכל. גם אנה ואלזה הוותיקות לא נטשו את השוק וגם להן יש עדיין ביקוש בקרב הילדות, אך פחות משנים עברו.
בקרב הבנים התיקים הנמכרים ביותר של קרביץ הם כמובן של הכדורגל. הקבוצות הספרדיות של ברצלונה וריאל מדריד שולטות, למרות עזיבתו של הכוכב הגדול רונאלדו. תיקי הכדורגל שנמכרו הרבה בקרביץ הן של חברת step by step.
ב'כפר השעשועים' בעיר התיקים הנמכרים ביותר הם של 'קל־גב' כאשר המותגים של חד־קרן, אנה ואלזה, ניקי הכבשה והנצנצים המתחלפים כיכבו אצל הבנות. אצל הבנים שוב קבוצות הכדורגל של ריאל מדריד וברצלונה נתנו את הטון.
תיקים נוספים שנמכרו בכפר השעשועים בעיקר אצל ילדים בכיתות ג'-ו' אלה תיקי explore ו-outdoor. מדובר בתיקים שהם חצי אורטופדיים בלי ציורי מותגים.
גם בחנות 'שבו' בעיר המותגים שולטים, כאשר הבנות נשארו עם חד קרן של 'קל־גב' וניקי הכבשה עם הנצנצים המתחלפים של גרופי. בקרב הבנים גם כאן ברצלונה וריאל מדריד נמכרו בעיקר.
בשבו נרשמו גם הרבה מכירות של המותג הוותיק שאף פעם לא יוצא מהשוק, 'אדידס', על שלל גווניו וגדליו. בדומה לכפר השעשועים, גם כאן נרשמו הרבה מכירות של תיקי outdoor.
ב'סרוסי סטור' בעיר שוב שולט החד־קרן בקרב הבנות. בקרב הבנים שולטים ברצלונה, ריאל וסמי הכבאי. בקרב שני המינים נמכר המותג החזק אדידס.