חברת 'קליימן שמגר' יצאה לשיווק בפרויקט WEST PARK בשכונה המערבית החדשה במגדל העמק. הפרויקט הייחודי יכלול את בנייתן של 188 יח"ד ב-9 בנייני בוטיק בני 4-5 קומות. הפרויקט כולל תמהיל מגוון של דירות הפונה לקהלים שונים, בהן דירות גן, 3,4 ו-5 חד' , מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים 5 ו- 6 חדרים מפנקים וגדולים במיוחד.
2 צפייה בגלריה
פרויקט WEST PARK
פרויקט WEST PARK
פרויקט WEST PARK
(הדמיה: אול אין אול בע"מ)

לרגל היציאה לשיווק מציעים היזמים הטבת תשלום נוחה במיוחד בדמות תשלום 5-95 שבה משלמים 5% ממחיר הדירה בקנייה והיתרה רק בעת המסירה.
מיקום הפרויקט מעניק לו אופי ייחודי ושקט ומבדל את עצמו מהשכונות הוותיקות של מגדל העמק. הפרויקט מאופיין בתכנון ועיצוב אדריכלי מוקפדים של משרד התכנון 'זלאטקה עוז', המעניקים דגש על מתן נוחות מרבית לדיירים ותשומת לב לחללים המשותפים.
הפרויקט כולל מפרט עשיר וכל הדירות בפרויקט כוללות מחסן וחנייה פרטית, מרפסות שמש עם נק' מים, חשמל וגז, מרצפות 1X1, ממ"ד תקני בעל דלת פלדה, דלתות פנים מעוצבות, תריסים חשמליים ונקודות טלוויזיה ותקשורת בכל חדרי הבית. מחירים בפרויקט החל מ- 1.6 מיליון שקל לדירת גן 3 חדרים.

2 צפייה בגלריה
פרויקט WEST PARK
פרויקט WEST PARK
פרויקט WEST PARK
(הדמיה: אול אין אול בע"מ)
קראו גם:

תום שקד, מבעלי חברת השיווק של הפרויקט, 'סלע שקד', מספר כי הפרויקט החדש מהווה בשורה של ממש לתושבי האזור ולמשקיעים. "מדובר בפרויקט שמהווה אבן שואבת לאוכלוסייה צעירה שרוצה ליהנות משכונה חדשה, חיי קהילה עשירים ומיקום מצוין בעל נגישות מלאה. הפרויקט מציב סטנדרט של איכות חיים ומעניק תמורה מצוינת לרוכשים", אמר שקד.
במסגרת הפיתוח הסביבתי של השכונה ייבנו בתי ספר, גני ילדים, בית כנסת, פארק אקולוגי, היכל תרבות ויפתחו בתי מסחר כמו מרכזי קניות, סופר בוטיק ובתי קפה.