שכונת לב העמק החדשה בעפולה מתרחבת עם פרויקט חדש שיוצא לשיווק השבוע. מדובר בשני בניינים בני 9 קומות.
1 צפייה בגלריה
פרויקט חדש של קבוצת רחמני  בשכונת לב העמק
פרויקט חדש של קבוצת רחמני  בשכונת לב העמק
פרויקט חדש של קבוצת רחמני בשכונת לב העמק
(הדמיה: יחצ קומפס שיווק פרויקטים)
על פי הודעת החברה, דירת 5 חדרים גדולה ומרווחת בשטח של 137 מ"ר ימכרו במחיר של החל מ-1.48 מיליון שקל. דירות פנטהאוז ענקיות על קומה שלמה מוצעות למכירה ב-2.5 מיליון שקל. הפרויקט נבנה על ידי קבוצת רחמני, חברה יזמית וקבלנית. סך הכל מוצעות כ-70 יחידות דיור על ידי קומפס שיווק פרויקטים.
מהחברה נמסר כי הבניינים נמצאים בקו ראשון לתחנת הרכבת, דבר שצפוי להעלות את ערך הדירות בפרויקט. בשנה האחרונה עלו המחירים בשכונה בכ-20 אחוז. השכונה קרובה לצירים מרכזיים, מוסדות ציבור וחינוך ולפארק ענק ומשוכלל שנבנה בעלות של כ-7 מיליון שקל. כמו כן, בקרוב מתוכננת להיבנות בסמוך קרית ממשלה, שתכלול בית משפט, סניפים של ביטוח לאומי ומשרד הפנים ומבני ממשלתיים נוספים.

קראו גם >>>

במקביל לפרויקט החדש שמוצע כעת למכירה, הושלם שיווק של פרויקט שכלל שני בניינים בני שמונה קומות בשכונה, גם כן על ידי קומפס שיווק פרויקטים, ואכלוסו יושלם בקרוב.
חי יוסף כהן, מנכ"ל ובעלים, קומפס שיווק פרויקטים: "אנו גאים להמשיך לבנות ולפתח את לב העמק, שכונה חדשה ומתקדמת שמצעידה את עפולה קדימה. לאחר שהשלמנו שיווק של פרויקט אחד בשכונה, שאכלוסו יושלם בקרוב, אנו ממשיכים במלוא המרץ ומשווקים פרויקט נוסף, במחירים אטרקטיביים מאוד".