'דירה להשכיר' - החברה הממשלתית לדיור להשכרה, משרד הבינוי והשיכון ורשות מקרקעי ישראל, מדווחים היום על תוצאות מכרז המיועד להשכרה ארוכת טווח, לראשונה במגדל העמק.
1 צפייה בגלריה
פרויקט דירה להשכיר במגדל העמק
פרויקט דירה להשכיר במגדל העמק
פרויקט דירה להשכיר במגדל העמק
(הדמיה: אסף פרץ)

במסגרת המכרז, יקים היזם הזוכה פרויקט מגורים הכולל 196 יח"ד, מתוכן 102 יוקצו להשכרה ארוכת טווח למשך 15 שנים והיתר, 94 יח"ד, למכירה בשוק החופשי.
בנוסף, על פי תנאי המכרז, רבע מהדירות המיועדות להשכרה, יושכרו במחיר מופחת לזכאים. יש לציין כי זהו מכרז ראשון של דיור להשכרה בו תתאפשר פריסת תשלומים על פי המתווה החדש של משרד השיכון ורשות מקרקעי ישראל.
עם סגירת המכרז נודע כי חמש חברות הגישו את הצעותיהן להקמת הפרויקט כאשר הזוכה - חברת 'האחים בוסקילה בע"מ' הציעה סכום של כ-26 מיליון שקלים כולל הוצאות פיתוח ומע"מ. לחברה הזוכה 'האחים בוסקילה בע"מ' זוהי זכייה ראשונה במכרזי 'דירה להשכיר'.
פרויקט המגורים ממוקם בשכונה המערבית של מגדל העמק הגובלת מדרום בקיבוץ יפעת, סמוכה לכביש 75 וכן גובלת בצידה המזרחי בשכונות הוותיקות של העיר ולרובע 2000. הצלחת המכרז יחד עם מספר המציעים הגדול, מצביעה על חזרה של היזמים לשוק השכירות ארוכת הטווח והאטרקטיביות שלו בעיניהם גם בפריפריה. הצלחת מכרז זה במגדל העמק מצטרפת למכרזים שנסגרו בהצלחה בשנה החולפת בירושלים ובגני אז"ר.
לחברת 'דירה להשכיר' צבר יח"ד להשכרה ארוכת טווח המסתכם בכ-24,000 יח"ד בשלבי הקמה, שיווק ואכלוס מנהריה ועד אילת. כ-19.5 אלף יח"ד המיועדות לאכלוס בשנים הבאות נמצאות כעת בשלבי הקמה ושיווק, ואלו מצטרפות ל- 4,400 יח"ד אשר אוכלסו בשנים האחרונות בהצלחה.

קראו גם:

יצחק גולדקנופף, שר הבינוי והשיכון: "המכרז במגדל העמק מצטרף לכלל הפעילות שלנו באמצעות דירה להשכיר לביסוס והרחבתו של שוק זה באופן שיכלול אפשרות לשכירה של דירות חדשות בהישג יד, לטווח ארוך ובניהול מוסדי".
מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון, יהודה מורגנשטרן: "בתקופה האחרונה שוק השכירות חווה תנודות משמעותיות. דיור להשכרה במחיר מפוקח נותן מענה לרבים".
יעקב קוינט, מנהל רשות מקרקעי ישראל: "זהו מכרז בעל חשיבות אסטרטגית רבה למגדל העמק ולאזור הצפון. המכרז הוא חלק מתוכנית רב שלבית שאנחנו מובילים באזור לבניית למעלה מ-1700 יחידות דיור במגדל העמק".
ענבל דוד, מנכ"לית דירה להשכיר: ״אנו מברכים את חברת האחים בוסקילה הזוכה, המצטרפת לחברות הנדל"ן אשר מקימות ברחבי הארץ את פרויקטי 'דירה להשכיר'. נמשיך לפעול להגדלת ופיתוח שוק השכירות ארוכת הטווח בישראל, המציע לציבור השוכרים ההולך וגדל, אלטרנטיבת מגורים אטרקטיבית, בהישג יד, בתנאי יציבות ו-וודאות".