מרכז רפואי צפון אבל על לכתה של רים דחלה, פיזיותרפיסטית באגף המיילדותי בבית החולים שנהרגה בטרם עת. דחלה בת ה-26 שהייתה אתמול (רביעי) בדרכה לביתה בטורעאן מהעבודה, נהרגה בתאונה בין האוטובוס שבו נסעה למשאית בכביש 77 סמוך למחלף טורעאן שבגליל התחתון.
2 צפייה בגלריה
רים דחלה
רים דחלה
רים דחלה
(צילום: מתוך הפייסבוק, צלם לא ידוע, שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)

דחלה החלה לעבוד לפני שלוש שנים כפיזיותרפיסטית במרכז רפואי צפון באגף המיילדותי שכולל את מחלקת יולדות, פגים וטיפול נמרץ ילדים.
"היא הייתה אישה מקסימה, חרוצה וסקרנית", ספדה לה עופר רוקמן-רומנו מנהלת הפיזיותרפיה במרכז רפואי צפון, "היא יצרה קשר מהמם עם המשפחות. ההורים ממש העריצו אותה. היא היוותה מקור סמכות וידע ונחמה. זו אבדה עצומה גם למרכז הרפואי וגם למקצוע הפיזיותרפיה. אני בטוחה שהיה נכון לה עתיד מזהיר".
רק לפני שלושה ימים חגגה דחלה את יום הולדתה ה-26 והייתה עסוקה בהכנות לחתונתה שנקבעה לחודש אוגוסט הקרוב. "אתמול היא שמה לנו על הלוח Save The Date וציירה את ה-14/8/23. היא הייתה מאוד עסוקה בחתונה. אתמול בבוקר היא סיפרה לנו שהיא סגרה אולם", מספרת רוקמן-רומנו, "למרות שהיא באה מהמגזר ומבית דתי היא מאוד הייתה פתוחה לשמוע רעיונות והיא שאלה אותנו איך מתחתנים אצלנו ומה עושים. היא הייתה ממש כמו ספר פתוח. אף פעם לא התביישה לשאול ולהתייעץ. היא הייתה לקוית ראייה ולכן היא לא נהגה. היא השתמשה בתחבורה ציבורית וככה היא נהרגה".

2 צפייה בגלריה
זירת התאונה בכביש 77
זירת התאונה בכביש 77
זירת התאונה בכביש 77
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
קראו גם:

איך הגבתם כששמעתם שהיא נהרגה?
"הצוות שבור, גם הצוות של הפיזיותרפיה וגם הצוותים שהיא עבדה איתם של האגף המיילדותי, זו תחושה מאוד קשה. אתמול בצהריים לפני שהיא עלתה לאוטובוס אכלנו ביחד ארוחת צהריים ואכלנו מהדובדבנים שהיא קטפה ביום חופש שהיה לה ביום הולדת. אני רוצה להאמין שהיא מתה מאושרת".

יהי זכרה ברוך